27 juni, 2012

'Oude' beauties.. Effet 3D MAX Bourjois



Vandaag was ik even aan het rondkijken in de Etos, in de hoop iets moois of leuks te spotten. Gelukt!
Ik zag mooie lipglossjes van Bourjois, ze zijn helemaal geen nieuwe collectie en stonden onopvallend in een hoekje van het schap, toch kon ik ze niet laten liggen.. En daar ben ik heel blij mee want ze zijn superfijn en mooi! 




Ik heb best vaak dat ik 'n glossje koop en dat ik hem uiteindelijk weinig gebruik, omdat ze niet fijn zijn of stinken.. Waarschijnlijk omdat ik er nooit veel geld aan uitgeef, (geen high-end merken voor mij, kan ik nog niet betalen) dus de kwaliteit merkbaar slechter is. En dankzij deze glossjes van €10,90 p/stuk. weet ik dat ik beter wat kan investeren als ik toch een lipgloss wil kopen. Beter 1 of 2 mooie dan 8 die je niet gebruikt.


Het fijne aan deze Effet 3D MAX's is:




links Rose Gold en rechts Rose Acidulé

>Mooie kleuren die je terugziet op de lippen, met glans.








>De applicator is zo fijn, het is een plat dun plastic 'kwastje', dat zacht aanvoelt.


>De geur is niet hinderend of opvallend.
>De gloss is zelfs een beetje voedend, ik krijg niet het gevoel dat velletjes loskomen.


En het leuke aan deze lipglossjes is dat de namen zo mooi en Frans klinken, ik heb namelijk 'Rose Gold' en 'Rose Acidulé'.




Ik ben hartstikke blij met deze aankoop.
Wat vind jij van lipgloss van Bourjois?

1 opmerking:

  1. ik draag eigenlijk nooit lipgloss, maar wel goede review :)

    http://highheelsandsneakers.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke