02 juli, 2012

Budget&Beautiful: Sun Club Allover Shimmer



"02 Miami heat:
Allover shimmer powder for beautiful effects on eyes, face & body-perfect for darker skin types."


Geen woord gelogen, want deze poeder van Essence is prachtig. Hij is makkelijk te gebruiken als oogschaduw (6 kleuren!) en blush/bronzer, ook als shimmer voor op je lijf natuurlijk. Zelf gebruik ik deze prachtige poeder vooral als blush/bronzer. de lichtste kleur is te gebruiken als highlighter onder je wenkbrauwen of op je jukbeenderen. 


Er staat op dat hij voor 'darker skin', de donkere huid is, hiermee bedoelen ze dus dat hij wat donkerder uitvalt dan de versie 'blondes'. Deze versie is 'brunettes. En ik ben blond maar gebruik hem lekker tóch, aangezien mijn huid niet licht is. 


De poeder is best zuinig in gebruik, en afhankelijk van waarvoor je hem gebruikt zal hij lang meegaan. Hij blijft goed zitten en de geur is wat zoetig, prettig. Hij geeft sterk kleur af en brokkelt weinig.


                                                                


Hier zie je de kleuren apart:









& gemengd op mijn arm:

De inhoud bevat 11 gram en er staat dat hij na opening 18 maanden houdbaar is. Deze poeder is te koop bij het kruidvat voor €3,29. Voor deze prijs heb je dus oogschauduw, blush & bronzer, dus echt een koopje.

Zo zie je dat de budgetproof merken ook goede producten hebben, en er niet altijd dure merken nodig zijn voor mooie, fijne make up!

1 opmerking:

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke