01 augustus, 2012

Beautybuy Italië

De heerlijke balsem in blikje die naar watermeloen ruikt! Yummm 
Op vakantie heb ik ook wat dingetjes gekocht op gebied van beauty, ik heb me ingehouden! Kijk verder om te zien wat ik heb gekocht op gebied van beauty in Italië:

In Verona was een prachtige Sephora met Urban Decay, Too Faced, Bare Minerals, ik keek mijn ogen uit.. Tegelijkertijd wist ik dat ik daar geen aankopen ging doen, er stonden 4 mensen op me te wachten en te kijken waar ik bleef, en ik wou geen aankopen doen die later toch niet mijn ding bleken. Ook is mijn studentenbudget nog niet toe aan luxe kwasten en palletjes van wel €40.

Er waren veel setjes met kwastjes voor nail art.
Dankzij familie van me, kwamen we in een chinees winkeltje, alles was er goedkoop en er was ook een kleine 'beauty afdeling', met mooie nepnagels, tips, veel sieraden en make up. Daar heb ik wat dingetjes gekocht.

Kiko uit Il Leone, en klemmetjes uit een italiaans stadje.
Il Leone, echt een heerlijke plek: zo'n grote 'Mall' met verschillende merken, en ook: Kiko! Yeah, ik was zo blij dat te zien, ik was helemaal vergeten dat 'ie er zat (ik was al vaker in Il Leone geweest) en vloog de winkel in: Er was zelfs sale, waardoor ik voor €6,80 een lipstick, oogpotlood en een nagellakje heb gekocht. Goh, het liefst zou ik die hele winkel leegkopen, maar ach..

Deze hand boter; heel apart, trekt fijn in en is lekker voedend.

















Dit was mijn beautybuy uit Italië voor zover ik me kan herinneren, misschien ben ik iets vergeten maar als dat zo is, laat ik het nog weten! Vind jij de geur van watermeloen ook zo heerlijk..? *..Droomt weg..* 

Doen jullie ook altijd leuke beauty aankoopjes in het buitenland?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke