07 augustus, 2012

Het is niet mijn dag vandaag..!

Los van het feit dat ik om kwart voor 6 uit bed moest (dat is toch midden in de nacht?!, voor mij wel in de vakantie), heb ik zo'n rotdag vandaag. Ik had gisteravond al wat last van mijn linkeroog, en vandaag is het nog erger geworden, waarschijnlijk omdat ik niet mijn lenzen uit kon doen en toch last hield (ik moest werken). Het kan zijn dat het komt door mijn verkoudheid, maar het is echt niet normaal; en nu zit ik dit met m'n bril te typen. En ik draag alleen 's avonds mijn bril als ik vermoeide ogen heb en bijna ga slapen, dus dit is nog een speciale gebeurtenis ook!

k hoop echt dat ik morgen weer fris en fruitig ben (dus ook niet om de 5 minuten mijn neus snuiten! haha) zodat ik een mooie ooglook kan maken of iets anders, want nu heb ik dus 0% make up op! En hoe ga ik verder zonder make up?

Ik weet dat dit een beetje overdreven is, want ik vind het geen ramp om geen make up op te hebben, alleen wil ik graag verder kunnen schrijven voor WingedBeauty & Jullie natuurlijk. Zie dit niet als een klaagpost, maar mijn manier van uitleggen waarom ik misschien wat minder foto's & lange berichten zal maken; het gaat nu niet echt goed.
Toch hoop ik dat jullie langs blijven komen want ik zal sowieso blijven posten, hoe dan ook :D


En als je mij niet vanaf de eerste dag volgt; kijk wat in het archief en lees wat oudere artikels, ze zijn nog behoorlijk recent hoor ;)
Liefs & tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke