28 augustus, 2012

Oooh Noees; blush-bronzer gevallen!

Soms hebben we haast, en net op die momenten gebeuren er dan nare dingen.. Dat had ik afgelopen zondag ook: mijn lieve Essence sun club allover shimmer, die ik gebruikte als blush/bronzer.. Gevallen! OH NOEEES, whyy?! Hij was nog lang niet op, nog geen pan geraakt en nog helemaal fijn & goed.. Ik herinner me alleen dat 'ie tegen m'n kast ketste en toen op de grond viel, daar lag dat mooie poeder in allemaal reepjes.. Het was een treurig moment om het op te moeten rapen (viel in meer in stukjes natuurlijk) en de restjes op te ruimen met een stofzuiger. Resultaat...:






Hartstikke zonde van een fijne blush/bronzer, maaar:
Dit is natuurlijk wel een goede reden om een mooie, nieuwe blush-bronzer (met bruintint) te kopen! Dus morgen maar 'ns even de stad in gaan, whihi! Nog aanraders voor mooie blushes/bronzers (ik heb het liefst iets met bruin & roze tint zodat ik als een 'getinte blush' aan kan brengen.. if you know what i mean!)
Als je nog een enthousiaste review wilt lezen over deze blush/bronzer/shimmer: check 'm hier ;)

Ik ben mezelf aan het verwennen met een gezichtsmaskertje van DR. Van Der Hoog, aangezien ik mezelf toch rustig moet houden hè! (ben nog beetje treurig hoor) Hier lees je binnenkort meer over, een peel-off masker is het, al benieuwd..?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke