07 augustus, 2012

Review; Elf Sea Blue

Ik hou van natuurlijke kleuren oogschaduws, want deze kleuren staan heel goed bij mijn blauwe ogen en 'sluiten erbij aan'. Bruin, bronze, goud en koper; ze bevallen me super goed maar soms wil ik even wat anders: zeeblauw! Deze kleur is heel opvallend en fel, tijd voor iets anders dus!
Bij ELF heb ik een Single Eyeshadow besteld in de kleur Sea Blue, deze is van de studio lijn.


De verpakking is best mooi, ondanks dat de oogschaduw €4 kost ziet het er wel luxe uit. Ze hebben goed hun best gedaan en de verpakking ziet er strak uit, niet cheap en wel stevig. Op de verpakking staat met kleur & naam aangegeven welke oogschaduw het is, dit is fijn voor meiden die verschillende kleuren hebben besteld en het ziet er netjes uit. Ook het doosje zelf ziet er mooi uit, hij is wel kleiner dan ik verwachtte, ik hoopte op een 'behoorlijke oogschaduw', maar het doosje is maar zo'n 4 bij 2,5 cm (de inhoud). Dit is niet heel klein, maar het is ook niet de hoeveelheid die ik verwachtte. Het doosje heeft een mooie vorm;    rechthoekig met afgeronde randen en hij loopt ook smal toe naar de onderkant.
In het doosje zit een klein doorzichtige 'strook' waardoor je de kleur van de oogschaduw kunt zien, je hoeft ze niet eerst open te maken; dat is handig! Ook zit er een klein spiegeltje in, dit vind ik heel slim & handig. Het is dan maar een mono eyeshadow, toch fijn als je het nog even bij kan werken en checken. Op de achterkant van het doosje zit een mini stickertje waarop de naam staat, en ik durf niet met zekerheid te zeggen maar er staat volgens mij 2,7 gram inhoud. In mijn Essence creamylicious zit 3 gram.


De kleur vind ik echt super, een felle kobaltblauw. Maar het nadeel was dat ik niet deze kleur wou, op de site lijkt hij namelijk een lila tint erin te hebben, iets meer richting paars geneigd dus. Ook leek 'ie op de site lichter van kleur, deze is namelijk nog best donker in real life. Dit laat me twijfelen om meer kleuren van ELF mono eyeshadows te bestellen, ik vind sommige kleuren heel mooi en wil ik graag bestellen, maar als ze allemaal anders uitvallen weet ik nog niet wat ik bestel. Dit vind ik wel een groot nadeel, aangezien je niet zomaar iets besteld, je wilt díe kleur!



Beloftes van ELF; niet overdreven
Het klopt helemaal

Hier heb ik een swatch zonder eyeshadowprimer, zoals je ziet komt er mooi pigment vanaf, en de kleur brengt goed aan. Hij kruimelt niet en geeft ook niet veel fallout, dat vind ik heel belangrijk bij zo'n tint. Ik heb nog geen ooglook ermee gemaakt, maar dit zal niet lang meer duren, ook vind ik dit een heel mooie kleur om als eyeliner te gebruiken; tijd om dat ook te testen!

Wat vinden jullie van deze kleur, zou jij dit dragen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke