07 augustus, 2012

ELF review: Eye Primer & Liner Sealer

Ja ik ben al bijna door de ELF producten heen.. Maar deze kon ik echt niet langer laten wachten: de ELF Eye Primer & Liner Sealer; een topproduct naar mijn mening! Dit is een 2 in 1 product, en ik vind het heel leuk bedacht want als je dit product bij hebt en ook een oogschaduwpaletje kun je een perfecte ooglook maken. Ben je al nieuwsgierig?


Ik begin bij de eerste kant: Eye Primer, heel simpel: het is om je oogschaduw overheen aan te brengen zodat de kleur intenser is en de oogschaduw lang blijft zitten. Ik vind dit persoonlijk echt heel goed werken, al is de primer wel een beetje stroefjes. De oogschaduw blijft lang zitten met deze primer eronder, en ook wordt de kleur een beetje versterkt; je ziet meer pigment (that's what we want!). De kleur is huidskleurig, hierdoor valt het niet op als je per ongeluk iets te ver uitsmeert, dat is stiekem ook wel fijn toch?



Dan de andere kant: Liner Sealer heet deze. Dit is een kwastje met en het dopje wat je erafdraait is het 'potje' waar de sealer inzit (niet ondersteboven houden is mijn tip!), hierdoor kun je met elke oogschaduw een eyeliner maken. Dit vind ik echt heel leuk en slim gemaakt; je hoeft niet vele eyeliners aan te schaffen als je de kleuren al in oogschaduw hebt. Ik heb dit al meerdere keren gebruikt om een ooglook perfect af te maken door een lijntje te trekken in de perfect aansluitende kleur, wauw! Het is een keer wat anders dan klassiek zwart, het is minder hard qua effect en ziet er dus natuurlijker of zachter uit. Echt iets voor mij, als wingedliner-lover. 

Later post ik nog een blogpost waarbij ik deze Liner Sealer heb gebruikt; een mooi effect dankzij een heel mooie oogschaduw!
Ik had dit duo mee op vakantie en heb het vaak gebruikt, handig omdat je dus niet nog een losse eyeshadowprimer mee hoeft te nemen en lekker makkelijk als je alleen een leuk gekleurde eyeliner wil maken,  snel maar toch netjes opgemaakt!


Dit is het stevige kwastje voor de eyeliner

Staat dit ook op jouw verlanglijstje, of ben jij niet zo van de gekleurde eyeliners?

2 opmerkingen:

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke