04 augustus, 2012

Dromen van make up

Soms zit ik online op sites van cosmetica, alleen om te kijken hoe prachtig en perfect sommige producten zijn. Dan bedenk ik hoe ik er looks mee zou maken en wanneer ik die geweldige producten gebruik;

de mooie frisse lipstick voor naar een verjaardag en de perfecte lipgloss voor naar het strand.. Je kunt het zo gek niet bedenken of er past wel een gelegenheid bij een lipstick hoor!


Ook op webshops, met prachtige palettes of luxe kwastensets, ik kan er me uren in verdiepen en naar kijken, denken wat ik zou willen bestellen om vervolgens me weer te realiseren dat ik niet zoveel geld aan make up kán besteden. Hoe graag ik het ook zou willen.



In make up ligt perfectie, foto's van make up laten me glimlachen en stiekem denk ik dan even niet aan slechte dingen. Dan ben ik echt gefocust op het merk, het product of de kleuren. Als ik de perfecte combinatie van kleuren zie, of hoe perfect een meisje opgemaakt kan zijn, word ik daar wel blij van. 
Ook vind ik het fascinerend hoe sommige mensen anderen op kunnen maken, al weet ik dat hier misschien wel 2 uur tijd in zit, het kan echt perfect lukken soms. Ik vind het heel knap dat die make up artists kunnen zien hoe de lijnen van het gezicht zijn, en hierop een look met strakke blush en contour maken. 


Ik vind het vooral leuk om te kijken naar de luxe producten, de echte merken die echte make up hebben. Merken die ik nog niet kan betalen, maar die dag komt nog wel. Er zijn merken die geweldige collecties uitbrengen en waarbij het gewoon precies klopt, dat vind ik fascinerend.


Het feit dat deze merken wel 6 soorten eyeliner hebben en producten die je zelf samen kunt stellen (Do I hear Inglot?), dat vind ik iets wat super leuk is op het gebied van beauty; het blijft zich maar uitbreiden en veranderen, ook geeft het je steeds meer mogelijkheden.


Nu ga ik weer lekker verder dromen over make up ..









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke