11 augustus, 2012

DR. van der Hoog: Refreshing Raspberry

Vandaag had ik wel zin in zo'n maskertje, dus heb ik de roze verpakking gekozen, die ziet er het meest aantrekkelijk uit! Met een framboos op de verpakking; dit is de basis van het maskertje. Ik verwacht hierbij een heerlijke geur & leuke kleur. De werking is diepreinigend en herstellend. Ik hoop dat deze wijze woorden kloppen en mijn huid weer lekker straalt als ik hem heb gebruikt. Kijk verder om foto's te zien van het masker en meer.

Als eerste wil ik even wat vertellen over maskertjes. Dit zijn producten die je op je gezicht aanbrengt om de huid 'te verbeteren', er zitten stoffen in die bijvoorbeeld tegen puistjes werken, of juist heel voedend zijn. Dit is heerlijk om te gebruiken, en je zult na gebruik zien dat je huid wat 'opgepept' is. Een masker kun je 1 tot 2 keer per week gebruiken, liever niet te vaak. Je huid moet niet wennen aan deze ingrediënten, dan wordt je huid minder 'zelfvoorzienend', dat wil je juist niet!
Maskers hebben verschillende doelen, de ene is voor een droge huid en de andere is bijvoorbeeld voor een huid met veel onzuiverheden, of eentje met een egaliserend effect. Daarom moet je met het kopen van maskertjes goed kijken of ze aansluiten op je huid, en niet eentje die voedend is gebruiken als je al een vettige of gemengde huid hebt!



Diepreinigend & herstellend; klinkt goed
& veelbelovend!

De uitleg van het maskertje; eens zien wat framboos
voor mijn gezicht zal doen..

De ingrediëntenlijst, ik weet dat er meiden zijn
die dit heel interesant vinden; ik weet er eigenlijk weinig vanaf ..
 Foto's van het maskertje:
Hier zie je de dikke, romige substantie van het masker;
er zit genoeg in voor 2 x gebruiken!
Lekker dik erop gesmeerd; heerlijke geur ook!



Na 15 minuten goed ingetrokken, wauw!

Een zachte, glanzende huid die/
heerlijk gevoed&glad aanvoelt!


Soms zeggen beelden meer dan woorden, daarom heb ik er best wat foto's bij gezet! Dit masker ruikt heerlijk naar framboos, zoetig & fris (ik heb het net niet geproefd!). De kleur is natuurlijk geweldig; lichtroze, we all love that <3 Dan de substantie; deze is romig en dik, je kunt het makkelijk aanbrengen en voelt lekker fris aan je gezicht (extra fris effect: leg het van tevoren even in de koeling).
Ik vind dit echt een heerlijk masker, en ondanks dat ik royaal gesmeerd had, heb ik nog over voor nog een keer, dat is heel leuk! Voor €2,19 kun je dit maskertje halen bij Etos (en ik denk ook kruidvat) om 2 keer lekker van te genieten en je huid weer te laten stralen. Dit is zeker een aanrader!

Gebruik jij vaak maskertjes, en welke zijn je favorieten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke