18 augustus, 2012

Meegenomen naar Amsterdam:


Als ik een (bijna-/mid-)weekje wegga, als ik een dagje wegga, als ik ergens heenga: er gaat make up mee! Ik vind het fijn om me gewoon op te kunnen maken wanneer ik wil, geen zorgen hebben dat mijn make up uitloopt of dat ik het uitveeg. Ik wil jullie graag laten zien wat ik meegenomen heb naar Amsterdam waar ik een paar daagjes heerlijk heb vertoefd. Al benieuwd? Zie hier:





Als eerst wil ik vertellen: ik heb het allemaal meegekregen in 1 toilettas! Een redelijk 'grote', hij komt van de HEMA. Ik vind hem super handig, hij is redelijk ruim. Hij is van een stofje met fluweel patroon erop; schattig & zwart. Soms is het handig om niet zo'n 'harde toilettas' te hebben, aangezien je deze nog een beetje kunt 'proppen', hihi! Ik zal nog wel wat foto's posten, later.

Dit is meegegaan:
Het is dus een bergje, zoveel! Maar dit is wat ik gewoon écht gebruik, ik heb helemaal rechts 2 dingetjes liggen die ongebruikt zijn: oogpotlood in het grijs van de ELF & lipgloss van Bourjois met veel glitter en shimmer. Hier was ik vergeten de nagellakjes erbij te leggen.

Nagellakjes, zodat ik het boeltje af en toe kan bijwerken &
m'n nagels er verzorgd uit blijven zien.
Blush/bronzer kwast & eentje om fall-out oogschaduw weg te zwiepen
Lekker random picture!
Ik krijg deze foto serieus niet omgedraaid..
Hier zie je dat ik vooral veel oogmake up-producten bij had.
Ik wil nog wel een kort lijstje maken met wat ik mee had genomen:
  • BB Cream (Garnier, medium)
  • Shiny Bronzer (Essence, Sun Club)
  • Parfum Zara Rose
  • Haar'lotion' Hegron (Action)
  • 2 x Lipgloss (Bourjois)
  • Oogpotlood (ELF, grijs)
  • 2 x Mascara (NYC, Big Bold), een oude en een nieuwe, fijn om samen te gebruiken
  • 3 x Oogschaduwkwast: 2 in 1 om aan te brengen, een om te smudgen & onder oog & blendingbrush
  • Eyeliner (Essence)
  • Oogschaduwpaletje (ELF, 32 kleuren)
En nu realiseer ik me dat ik vergeten ben de eyeliner sealer & primer van ELF erbij te zetten, die heb ik ook gebruikt. Lees daarover meer: klik hier.
Als je benieuwd bent naar de beauty producten die ik ben vergeten, klik dan hier.

Dit waren de beauty producten die ik meegenomen heb voor een paar daagjes weg, zou jij het met minder kunnen of is dit te weinig? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke