09 augustus, 2012

DR. van der Hoog: maskertjes


Toen ik in de Etos stond, zag ik de aanbieding van DR. van der Hoog; 2e gratis. Ik heb toen gekeken of ik een nachtcrème zag die me aanstond, maar dit was niet zo. (Ik ben nog steeds op zoek naar een goede, fijne nachtcrème). Toen bedacht ik me dat DR. van der Hoog ook gezichtsmaskertjes heeft; hmm dat klinkt goed! Ik heb de laatste jaren geen gezichtsmaskertjes gebruikt; ik had ze niet in huis en heb er ook niet meer aangedacht.. Zonde eigenlijk; het voelt zo heerlijk en is ook heel goed voor je huid!





Ik had even staan twijfelen, aangezien er behoorlijk wat soorten zijn! Ik denk dat er ongeveer 11 verschillende maskertjes verkrijgbaar zijn. Ik heb er 4 mee naar huis genomen, nu bij Etos voor maar €4,36 .  Dat is erg voordelig aangezien je deze maskertjes niet in 1 keer opmaakt, je kunt er wel 2 keer mee doen; uiteindelijk wel betaalbaar dus! Normaal zijn ze €2,19 per stuk.

De maskertjes van DR. van der Hoog zijn super voor je huid, er zijn veel verschillende soorten zodat je kan kiezen wat jouw huid nodig heeft. DR. van der Hoog zegt zelf veel mineralen, vitamines en plantenextracten te gebruiken in zijn maskers, dit zijn natuurlijke oppeppers voor elke huid.
Deze maskertjes zijn leuk om te gebruiken, lekker afwisselen en proberen. Ook zijn ze kwalitatief heel goed en doen ze echt wat voor je huid.

Ik kijk ernaar uit om deze maskertjes te gebruiken, en ik laat jullie zeker weten wat ik ervan vond & hoe ze werken! Welke vind jij het meest interessant? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke