02 augustus, 2012

ELF Cream Eyeliner: Metallic Olive

In de kleur Metallic Olive
Als je al wat rondgekeken hebt op mijn blog, heb je vast gezien dat ik gek ben op ELF make up. Tsja het is een merk wat me heel erg aantrekt, en ik vind de producten ook super. Daarnaast had ik nog nooit een cream eyeliner, uit zo'n potje, gebruikt. Dat was dus een goede reden om een potje te bestellen in een wat andere kleur dan gewoonlijk: 'Metallic Olive'

Zo staat het potje op de site; kleur lijkt anders!
De kleur is iets anders uitgevallen dan ik verwachtte, hij lijkt in het potje namelijk heel bruin. Toch valt het mee, als je hem op je oogleden hebt is het een soort legergroene kleur: hartstikke mooi! 
Ik vind het leuk om eyeliner in een andere kleur dan zwart te dragen; zwart is best hard en simpel, turquoise of legergroen is een keer wat anders & echt iets voor mij. Ook heb ik donkerblauw & metallic lichtblauw-lila in oogpotloden, maar nu gaat het over Metallic Olive.


De verpakking lijkt veel op die van de cream eyeshadow van ELF, alleen dan kleiner: de inhoud is redelijk weinig vind ik. Gelukkig heb je voor eyeliner niet zoveel product nodig dus kunnen we er toch lang mee doen! De verpakking ziet er chique uit en voelt 'luxe' aan: stevig en mooi. 

Bij de eyeliner komt een kwastje, dit is niet een perfect eyelinerkwastje; ondanks de schuine afsnijding. De haartjes zijn niet 'sterk' maar een beetje slap waardoor je ze snel buigt; het werkt wel maar er zijn véél betere te koop. Toch is het een pluspunt dat je hem erbij krijgt, zo kun je meteen beginnen. Het kwastje is erg kort; dit heeft te maken met de verpakking, die is niet groter en daar moet hij in; het heeft weinig grip en de lijn is moeilijker te zetten. Toch ben ik blij dat ik niet eerst op zoek hoef naar een eyelinerkwastje dankzij deze mini. 


Je kunt makkelijk een dunne lijn zetten met het kwastje.
In het potje zit een mooie eyeliner, met glitters en glans: vandaar 'metallic'. Toch vind ik het niet too much en geeft het een mooie 'sparkle' aan je eyeliner.

Deze eyeliner ga ik vaker gebruiken, dat weet ik zeker. Hij blijft goed zitten en de kleur is speciaal; het geeft ook een wat zachter effect, natuurlijker. Ik denk dat ik wel een ander kwastje aanschaf, dit bevalt me niet zo goed. Voor €4 een speciale, ándere en goede eyeliner; dat wil toch iedere beautylover? (Er zijn vaak acties & aanbiedingen op ELF; let hierop en krijg korting!)

PS. Hou mijn blog in de gaten voor een EOTD met deze eyeliner; hij komt eraan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke