22 augustus, 2012

Op aanvraag: EOTD 88 Warm Shimmer Zoeva

Toen ik een blogpost had geschreven over het 88 Warm Shimmer palette van Zoeva, kreeg ik de vraag of ik hier een look bij wou maken. Natuurlijk! Het is alleen een EOTD; Eyes Of The Day, geen make up verder omdat het warm is en dan zweet ik alles er weer af. Dat vind ik wel wat zonde van de producten, moeite en tijd. Ik heb een best neutrale look gemaakt, omdat ik ook moest werken. Hij is mooi gelukt vind ik zelf; wat vind jij?











De 88 Warm Shimmer look:

Basic en neutraal, maar wel mooi toch? Ik vind hem namelijk best goed gelukt! De kleuren geven veel pigment af, wat je minder ziet omdat de foto's wat overbelicht zijn (sinds wanneer ben ik zo bleek in de zomer, hihi?!)  


Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt, de middelste kleur heb ik op het gehele ooglid aangebracht. De rechter kleur in de crease en de linker kleur als een lijntje aangebracht onder mijn oog, dicht bij de onderste wimperrand. Ik vind het een mooie combinatie, aangezien de middelste mat is en de andere zijn behoorlijk shimmery. Dit laat de look meer opvallen, ondanks de neutrale tinten.

Hier zie je wat ik voor de look heb gebruikt:
Zoeva 88 Warm Shimmer palette voor de oogschaduws.
Mascara; NYC Big Bold.
Essence duo kwast; met een kleine en een grote oogschaduwkwast in één.
ELF Smudge Brush; hiermee bracht ik het lijnteje aan onder mijn oog.
ELF Wimperkruller; zonder deze heb ik amper wimpers om zwart te verven!
Catrice gezichtspoeder, om het geheel wat te matteren, ik wil geen glimmend hoofd hebben, logisch toch?
ELF Powder Brush; om het poeder aan te brengen, heel handig en snel.
Natuurlijk ben ik zoals altijd vergeten wat producten op de foto te zetten, zoals de ELF oogschaduw primer van €1 en de ELF Blending Brush.

Ik ben op zoek naar een betere blendingbrush, nog tips voor me? En vind je de EOTD gelukt of niet de moeite om te dragen?

2 opmerkingen:

  1. Mooie look, ik heb zelf het 88 warm palette, dus met mat en shimmer.
    Bevalt die oogschaduwprimer van Elf?
    De Hema heeft een goede blendingkwast voor een mooie prijs.

    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja die ken ik, maar ik wou echt helemaal shimmer! De primer bevalt goed ja, al ben ik bang dat de inhoud niet zo veel is, maar voor €1 bestel je er net zo makkelijk 3. Ik raad wel de naturel kleur aan, en niet met shimmers; deze vond ik niet fijn en is droog.
      O ik ga morgen gauw langs de HEMA, ben heel benieuwd!

      Liefs, Anke

      Verwijderen

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke