01 augustus, 2012

DEMAK UP: Sensitive

Ik hou ervan om me op te maken, nagels te lakken, alles wat met beauty te maken heeft. Maar als het erop zit, moet het er ook weer een keer af; foundation of nagellak: na een tijdje moet het weg. Het is slecht voor je huid om je gezichtsmake up te laten zitten, en na een paar dagen ben ik mijn nagellak beu: tijd om schoon te maken dus. Met: watjes!
Er zijn veel verschillende soorten watjes, kleine of juist grote, en ook dikke of dunne. Een groot verschil zit vaak in het merk, het bepaalt de kwaliteit; ook bij watjes. Ik vind watjes van DEMAK UP super fijn, ze zijn stevig, pluizen niet erg en halen mijn make up en nagellak goed weg. 
Zou dit extract merkbaar zijn op je huid?

Dus ook voor je ogen is dit perfect,
geen ruwe pijnlijke oogleden meer!
Ik was erg benieuwd of je er op gebied van watjes iets van merkt als het voor de gevoelige huid is, zou het echt?
Dus ik nam een pak 'Sensitive' mee naar huis, om een 'flink te schrobben' met wat tonic. Ik heb geen gevoelige huid, dus daarom deed ik het wat ruwer dan ik gewoonlijk zou doen, zodat ik zou zien of mijn huid rood zou worden, of het watje de redder was en ik een zacht huidje achteraf zou hebben.


Stevige, dikke wat!
Geen pluisjes of losse stukken











Het werkt, dus als je een gevoelige huid hebt en tijdens het reinigen met milk of tonic merkt dat je huid er iets te prikkelig/rood van wordt, kun je deze watjes testen om een fijner gevoel te krijgen na het reinigen. Zo heb je geen reden meer om je gezichtreiniging te mijden!


Gebruik jij vaak watjes om je gezicht te reinigen, of spoel je liever met water de restjes eraf?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke