03 augustus, 2012

NOTD: Pink Sky

Als de zon ondergaat, het blauw ingeruild wordt voor roze, goud en zijn er van de wolken nog wat zilveren wazige strepen over...
Daar dacht ik een klein beetje aan bij deze 'nail art' versie van mijn nagels, ondanks dat ik geen oranje of gele tinten heb gebruikt en het roze ook niet voldoet aan zonsondergang-roze, toch gaat het om de gedachte erachter!

Pictures:




Details pink.

Details duim.

De gebruikte lakjes! Zeker budgetproof met HEMA, Essence & Etos

De speciale 'nail art' kwastjes: heel handig!

Lekker verschillende kleuren en vormen, dat vind ik leuk bij nail art. Niet elke nagel hetzelfde, maar overal net een kleine twist. Zelf vind ik het heel moeilijk om bij nail art dingen hetzelfde eruit te laten zien, dus door kleine variatie is dat niet nodig en ziet het er toch netjes & leuk uit. Deze nail art was een kleine 'creatieve uiting', ik had gewoon zin in streepjes en vlekjes enzo, geen precieze figuren maar gewoon kleur & smeur.
Deze 'naillook' zal niet lang op mijn nagels zitten, zo'n opvallende kleurtjes maken me al snel erop uitgekeken. Ach dan proberen we gewoon weer iets nieuws!

Is nail art iets voor jou, of heb jij meer met 1 mooie kleur op je nagels?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke