26 augustus, 2012

MAX Blush: in Pink.


Sommige producten zijn nou eenmaal goed & goedkoop, hier valt de blush van Action ook onder! De MAX blush is een blush in een paar tinten, het is nou eenmaal geen breed merk. Er is een bruintint (die heeft mijn moeder in gebruik) en er zijn wat meer tinten, ik heb zelf de kleur Pink, nummer 035. Al benieuwd naar een ÉCHTE echte budgettopper?



Op de verpakking staat MAX Blush, eronder staat Highlighter. In het begin vond ik dit heel vreemd, aangezien het geen highlight-kleur is. Toch snap ik het nu misschien wel, er zit namelijk wel een mooie glans in de blush, het is niet helemaal mat. Deze glans/lichte shimmer zal wel de 'highlighter' verklaren op de verpakking.







En er komt een spiegel & sponsje tevoorschijn
Til de blush op,




















De verpakking is ideaal voor onderweg, als je snel last hebt van blush die verdwijnt. In de verpakking zit namelijk een geheim vakje, als je de kleur optilt. Je ziet dan een spiegeltje en een sponsje. Dus als je onderweg even je kleur wilt bijwerken, geen probleem & geen vegen omdat je een sponsje hebt.



Zie jij ook die gouden sparkle? <3


De kleur 035 Pink vind ik heel mooi, hij is niet extreem gepigmenteerd, waardoor je niet bang hoeft te zijn dat je gauw teveel hebt. Wel is het een zachte tint met glans, voor een gezond blosje. Ook is het niet te poederig en ziet het er behoorlijk natuurlijk uit op je gezicht.




















Mijn lieve, verminkte blush.. Niet goed verzorgd!
Deze blush van MAX heb ik niet helemaal netjes behandeld, waardoor de verpakking het al gauw op heeft gegeven bij mij. Ik ben nu op de helft, en hij is best zuinig in gebruik. Ik heb de pan al geraakt, je ziet het 1e rondje al! Aangezien de verpakking niet meer dichtgaat & uit losse delen bestaat, gebruik ik 'm nog even, tot 'ie in de prullenbak hoort. Ik heb al een nieuwe liggen, in dezelfde kleur, omdat deze zo fijn bevalt. En dat voor minder dan €2.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke