17 augustus, 2012

Make up die ik ben vergeten & heb gemist..

Ik ben een paar daagjes naar Amsterdam geweest, heerlijk genieten van het weer; lekker BBQ'en en zonnen, feesten & relaxen. Ik had het helemaal naar mijn zin, echt super. Alleen was ik wel wat dingetjes vergeten, dat heb ik altijd wel eigenlijk, ben niet zo goed in inpakken blijkbaar!








Qua kleding had ik te weinig tops/shirts/blousejes bij, dit was geen ramp maar ik heb wel 1 x gewassen, hihi! Qua schoenen had ik eigenlijk wel een paar ballerina's mee mogen nemen, vooral slippers & een paar gladiator sandals, een paar high heels maar geen ballerina's, die toch zo handig zijn.

Qua make up; daar gaat het natuurlijk om; had ik ook een paar dingen vergeten, echt heel dom:

Geen tonic & watjes, wat juist zo verfrissend is met dit weer! Ik miste het niet zo erg, maar had het wel fijn gevonden als ik deze in mijn beautycase had zitten. Tonic is lekker fris in de ochtend als je net wakker bent & 's avonds voor het slapengaan.

Mijn wimperkruller had ik niet bij! O, wat stom joh.. Zonder wimperkruller heb ik echt rechte wimpers waardoor ik niet mooi mascara aan kan brengen. Ik vond het heel irritant om zonder gekruld te hebben, mascara aan te brengen. Gelukkig zijn ze niet duur om even snel te kopen, kun je toch weer vooruit!

Haarfrutsels: Ik had helemaal geen stiekjes of klemmetjes bij. En dat met dit hete weer! Helemaal niet handig dus, want ik vind het fijn om met heet weer m'n haar een beetje omhoog te doen. Niet zo slim van me, maar ach; even langs het kruidvat & weer ready to go!

Droge lippen, je kunt er zomaar plotseling last van krijgen. Snel grijp ik dan naar een lipbalm, maar dit ging niet! Ik was vergeten een lipbalm mee te nemen, terwijl ik soms wel 3 lipbalms bij me heb.. Dan maar lipgloss opdoen, het is iets!

Ik had BB Cream bij me (gebruik ik nu dagelijks!) maar geen poeder. Dit was niet zo fijn aangezien het echt warm was, en dan heb ik graag dat ik niet mijn crème/ foundation eraf zweet. Deze miste ik ook heel erg, een translucent powder of compact foundation.

Ik weet dat deze dingetjes makkelijk en goedkoop te krijgen zijn bij het kruidvat, maar dat is stiekem toch zonde, als het thuis ligt. Ik liep er wel tegenaan toen ik me aan het opmaken was, maar het is geen ramp & zonder is het ook gelukt.

Welke beauty producten vergeet jij weleens als je weggaat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke