03 augustus, 2012

ELF C brush & smudge brush!

Oe, het is weer tijd voor een van mijn geliefde onderwerpen: ELF kwasten! YAY
Ik vind de kwasten van ELF erg goed, met name de Studio brushes. Vandaar dat ik er laatst 2 bestelde! Toen heb ik de C brush en smudge brush in mijn winkelwagentje gedaan, aangezien ik deze heel graag wou proberen. De C brush is van de studio lijn €4 en de smudge brush is van de Essentials dus die is maar €1.


Laat ik beginnen bij de smudge brush, dit is een oogschaduwkwast die fijn is om oogschaduw onder je onderste wimperrand aan te brengen, de haartjes zijn kort waardoor je niet teveel oogschaduw aanbrengt en ze zitten stevig, dicht op elkaar. Hierdoor buigen ze niet snel om en kun je je oogschaduw makkelijk aanbrengen onder je ogen, zonder moeilijkheden.
Het 'design' van de kwast is wel anders dan bij vele kwasten, de Essential brushes zijn namelijk wit, ik vind dit best chique eruitzien, al vind ik de matzwarte mooier. Ook zijn het geen 'flutkwastjes', ik vind ze best stevig aanvoelen, niet zwaar maar wel
Door onder je ogen ook wat oogschaduw aan te brengen in de tint van je oogschaduw of dezelfde kleur wordt het een geheel, dit staat heel mooi en maakt je look echt af!


Verder bij de C brush: een stevige, mooie en fijne kwast om oogschaduw aan te brengen over het hele ooglid. Het is een brede kwast met zwarte haartjes, omdat hij zo breed is kun je snel je oogschaduw over het hele ooglid aanbrengen; met name de basiskleur dus (ik draag bijna nooit maar 1 kleur oogschaduw, meestal 2 of 3).
Deze kwast heeft een matzwarte steel die er luxe uitziet, toch betaal je maar €4 voor de kwast, eigenlijk is dit behoorlijk goedkoop voor een fijne kwast!
Echt een aanrader als je van stevige oogschaduwkwasten houdt, maar niet als je liever een 'zachte' kwast hebt die minder stevige haartjes heeft (en de kleur ook minder intens aanbrengt). Ik vind de Studio lijn van ELF goede producten hebben, voor €4 per stuk, en een aantal meer.

Ik ben erg te spreken over de kwasten van ELF, natuurlijk is niet alles van dezelfde kwaliteit maar dat kan je stiekem ook niet verwachten voor zo'n prijs. Daarom is het een kwestie van testen en zelf proberen, waardoor je voor een laag bedrag toch wat fijne kwasten kunt hebben.
Ik wil graag kwasten van Zoeva gaan bestellen, maar dat zit er nog niet in dus gebruik ik de goedkope maar ook fijne kwasten van ELF!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf wat andere producten van Elf en die zijn ook heel fijn! En wat betreft Zoeva: KOPEN GIRL! Die zijn zooo prettig, hihi. Ik heb er pas een review over geschreven, is misschien wel interessant voor jou? Kan je lezen als je er behoefte aan hebt. Maar ze zijn echt je geld waard.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa ELF is leuk! O zeg dat nou nieet, daar gaat m'n loon weer! Maar ik ga je review zeker lezen, bedankt voor de tip <3
      Xoxo

      Verwijderen

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke