13 augustus, 2012

Etos: Shower Scrub

Scrubben is heel goed voor je huid, de bloedcirculatie & als voorbereiding op scheren. Laatst was ik op zoek naar een scrub in een tube; lekker makkelijk onder de douche en niet bang hoeven te zijn dat er vocht in de pot komt waardoor je scrub niet meer zo droog zal zijn & sneller gaat schimmelen. Toen ik in de Etos rondliep zag ik deze tube, het was ongeveer mijn enige keuze dus die was snel gemaakt, voor een paar euro was ik een tube scrub rijker. Al geïnteresseerd in deze shower scrub?






De verpakking van de shower scrub is best simpel, een tube in een lichtbeige kleur, met wat gouden glans en op de achterkant duidelijke uitleg. Deze tube ziet er niet goedkoop uit (al is het wel jammer van het blauwe Etos logo), dus kan je ook als een cadeautje geven. Er zit 200 ml in, maar hier kun je niet 'lang' mee doen, het spul is niet zo zuinig in gebruik, maar vanwege de lage prijs is dat niet zo erg.

Reinigt als een douchegel; scrubt licht voor dagelijks gebruik.
Zoals je op de achterkant leest kun je deze scrub voor alledag gebruiken, nou ben ik het daar niet mee eens; dit is iets te sterk voor je huid denk ik.. Het is totaal geen grove scrub, maar elke dag lijkt me nou eenmaal geen goed idee, je huid vernieuwd zich daar niet snel genoeg voor denk ik. Dit is mijn veronderstelling, ik weet het niet zeker.

Ik heb hier de scrub 3 tot 4 x gebruikt denk ik, maar wel royaal (dat vind ik fijn, al is het misschien overdreven) en ik ben al op de helft zoals je wel ziet.. Dat gaat dus behoorlijk hard. Ik gebruik dit maar af en toe omdat ik liever een stevigere scrub gebruik, dus dan doe je er wel een tijdje mee maar voor wekelijks; hij gaat niet lang mee.

Wat foto's van het product zelf:
Zie je de kleine scrubbolletjes?

Met een watje geveegd; de bolletjes komen tevoorschijn! 

Hier zie je dus het scrubgedeelte,
de douchegel heb ik weggeveegd.

Ik vind dit wel een fijn product voor af en toe, maar het is zeker niet een vervanger voor mijn andere scrubs; hij is daar te zachtaardig voor hihi. De geur is trouwens wel lekker, zoetig maar niet too much. Die doet me trouwens een beetje denken aan een zonnige vakantie; yummyy! Dus het is een fijne douche scrub, die goedkoop is maar niet zuinig, goed voor een gevoelige huid denk ik; met een lekker geurtje en prijsje.

Het is wel een aanrader, maar geen blijvertje voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke