28 augustus, 2012

Favoriet van vandaag: Gliss Kur Serum


Om precies te zijn: Het Gliss Kur, Hair repair Asia straight anti - frizz serum! Dit wou ik natuurlijk niet in de titel zetten aangezien ik dan mensen afschrik & dat is niet mijn bedoeling.
Dit haarserum is heerlijk als je net gedoucht heb, je brengt wat aan in de punten en wat je overhoudt smeer je in de rest van je haar (begin beneden!). Het is goed als je haar nog redelijk vochtig, ofwel handdoekdroog is, zodat je haar ermee opdroogt. Het is echt een favoriet van me, de afgelopen dagen. Lees verder om er meer over te weten te komen!


Het is dus een kleine flacon, met een pompje; hartstikke handig & fijn. Je hoeft niet meer iets dicht te draaien als je je handen vol hebt en kunt meteen smeren, als je iets te weinig hebt gepakt duw je nog een keer op het pompje, vol gemak dus. De flacon ziet er mooi uit: lila-paars; het serum zelf is kleurloos.

Er staat op dat dit product een anti-frizz werking heeft; ik denk dat ze hiermee bedoelen dat het tegen pluizig haar is. Dit is zeker zo & klopt! Verder heet het ook 'asia straight', steil haar net als aziatische meiden: daar dromen sommige krullenbollen wel van!
Ik zelf heb geen behoefte aan stijl haar, maar met dit serum erin & dan stijlen met stijltang of fohn moet leiden tot perfect asia straight haar! Dat ga ik nog eens proberen, of het echt helpt je haar steil te maken; jullie zullen het horen!

Mijn haar wordt er wel íets steiler met dit serum, als ik het niet eens stijl maak. Maar ik vind het vooral fijn in gebruik als ik mijn haar heb gewassen, zodat het lekker zacht & glad wordt.



Ik gebruik het serum de afgelopen weken echt telkens als ik mijn haar gewassen heb, en de volgende ochtend ziet mijn haar er echt mooier uit, valt het beter en ruikt het ook lekker!

Zoals je ziet ben ik al op de helft, dit vind ik jammer maar hierna ga ik een andere testen, kijken of ik ooit het perfecte serum kan vinden. Deze staat nu wel in mijn top.















Hier zie je mijn haar opgedroogd nadat ik er het serum in heb gedaan:

De geur is heel lekker zoetig en fris, niet extreem maar wel echt een kappersgeurtje. Het product voelt heel zacht aan, en als je haar opdroogt is het lekker zacht en glad; geen frizz! Hij is niet erg duur, niet mega goedkoop: gewoon goede prijs voor een fijn product! Lekker ^^

Welk serum gebruik jij meestal, of heb jij niet zo'n behoefte aan serum voor je haar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke