27 augustus, 2012

Mijn Kiko Stash!


Zoals je misschien al eens gelezen hebt, ben ik gek op Kiko. Het is een mooi, leuk merk, maar dit wordt niet verkocht in Nederland. Daarom vind ik het zo speciaal om in een Kiko winkel te staan en moet kiezen wat ik mee wil nemen, het liefst allemaal natuurlijk! De producten zijn niet duur, goedkoper dan Bourjois, maar niet met huismerk prijzen. De kleuren zijn geweldig, allemaal zo verschillend en opvallend, maar ook de perfecte nude kleuren zijn aanwezig in de Kiko winkels; een kleine droom om te zijn, al is het maar voor even. Het liefst zwerf ik hele dagen in die winkel, om elke kleur goed te bekijken, elke finish te zien en niks over het hoofd te zien, Kiko laat mijn hart wel iets sneller kloppen. Dat is natuurlijk de reden dat ik jou mijn Kiko producten wil laten zien; ready?




klik even op de foto's om de prachtige kleurtjes en shimmer te zien.
Als eerste de mooie oogschaduw & oogpotlood. De oogschaduw is een mono, en bij Kiko noemen ze het een Colour Sphere; waarschijnlijk door de kleuren die door elkaar gemengd zijn. De kleuren zien eruit alsof je in de ruimte zweeft, met mooie sterren om je heen, shimmer & pigment zijn aanwezig! De oogschaduw is echt een mooie kleur en geeft veel shimmer; ik vind het echt een kleur voor in de avond, niet om overdag te dragen, aangezien hij erg donker is. Het oogpotlood daarin tegen is een mooie shimmery blauw-lila-grijze kleur die opvalt en straalt. Ik vind het een heel mooie kleur en hij brengt fijn aan, het is een romig oogpotlood, zacht voor je ogen. Echt een mooi en fijn product.
Oogpotlood in kleur nr. 105

De Colour Sphere in kleur nr. 26


Dan op naar de nagellakjes, deze heb ik ook een aantal ingeslagen bij de bezoekjes aan Kiko. De lakjes lakken fijn, zijn niet stroperig en dekken goed. Op de foto zie je bovenste rij dekkende lakjes, en de onderste 2 zijn meer als topcoat te gebruiken, voor een mooie roze-paarse glitter/glans/shine, of zeeblauwe glans/glitter/shine. Inzoomen:
Deze zijn prachtig over een lakje heen.

Mooie, dekkende kleuren.

De nummers van de kleurtjes zie je op de sticker.


Ook heb ik nog een lipstick van Kiko, een erg aparte kleur die je niet even gauw draagt, best gewaagd zelfs. Ik vind het een leuke kleur voor bijvoorbeeld uitgaan. De lipstick voelt fijn aan, als een zachte balsem die fijn kleur afgeeft. Hij droogt je lippen echt niet uit, wat heel fijn is aan de lippenstick. Er zit een paarse waas in de lipstick, deze zie je terug op je lippen. De lipstick heeft duidelijk een blauwe ondertoon, heel apart. 
Mooie verpakking van Kiko!

Natuurlijk het nummer van de lipstick.

De kleur!

Ik vind de producten van Kiko heel leuk, omdat ze kwalitatief goed zijn en ook een lage prijs hebben (ik heb geen precieze cijfers nu). Een groot nadeel is de verkrijgbaarheid: in Nederland zul je dit niet gauw vinden, we moeten er echt voor over de grens.. Toch zijn de producten het echt waard, en op en neer naar Duitsland is niet zo heel erg, toch?! Ik heb het wel over voor zulke mooie producten. De winkels van Kiko zien er ook betoverend uit, echt mooi. Er zijn altijd een paar dames aanwezig die je kunnen helpen met kleuren en producten, en ook graag willen helpen. Ik vind het een goed merk met goede service ook! Ik raad Kiko wel aan dames, dat is te horen denk ik. Ik hoop dat als je een Kiko winkel ziet, even binnenloopt om betoverd te worden door alle mooie kleuren in de winkel!

1 opmerking:

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke