14 augustus, 2012

Miss Sporty: Sparkle Touch nailpolish

Als ik even in de Etos ben, al is het maar voor een klein dingetje; even langs de make up! Ik ben obsessed with nagellak, vandaar dat ik vaak met een nagellakje thuiskom; deze keer Miss Sporty Sparkle Touch. Die mensen van de drogisterijen zijn wel slim, ze zetten daar felle lichtjes op de nagellakjes waardoor er ze nog geweldiger uitzien dan ze eigenlijk zijn.. Dat is een mini-beetje bij dit lakje, toch een leuke finish voor over een andere lak!


Ik vond deze lak zo leuk, ik hou wel van die glitters, al dekt het niet zo geweldig. Vaak heb je dat met glitter nagellak, de dekking blijft achterwege.. Maar toch, dit is heel mooi over een felle kleur nagellak, of juist een nudekleur! Als een sparkly finish over een dekkende, creamy of shimmery lak. Hij kost maar €2,99 en is verkrijgbaar in elke Etos.
Swatch zonder flits

Swatch met flits (en veel licht)

Het product in het potje
De lak brengt fijn aan, het kwastje is breed genoeg om in 1 keer over je nagels te gaan, je hoeft het niet in 2 stroken aan te brengen. Mijn tip voor het aanbrengen van glitternagellak zodat ie wat meer glitters afgeeft: ga een paar keer achter elkaar eroverheen, er zullen geen strepen in komen aangezien het geen dekkende lak is, maar er blijven steeds meer glitters 'hangen' door de glitters die al erop zitten. Bij deze swatches heb ik 2 laagjes aangebracht, maar per laagje wel 4 of 5 keer eroverheen gegaan. Het is wel belangrijk om niet teveel lak aan te brengen bij 1 laagje, aangezien het anders heel moeilijk droogt & het er sneller afgaat.

Beautyshot:
Beautiful! Sparkly Sparkly <3

Ik vind het een heel leuk lakje, het droogt snel & glanzend, is mooi te gebruiken als finish over een andere lak en is waarschijnlijk een ramp om eraf te halen (zoals bij alle glitterlakjes). Voor een lage prijs kun je toch speciale nagellak dragen. Ik vind hem super!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke