08 augustus, 2012

Gebruikt: ELF Liner Sealer


Ik heb voor jullie een review geschreven over de ELF Eye Primer & Liner Sealer; ik vind dit echt een super leuk product wat heel handig is. Hier laat ik jullie zien dat ik de liner sealer heb gebruikt met een mooie kiko oogschaduw, wat een mooi resultaat!
Wat ik heb gebruikt ^


Een behoorlijk strakke lijn geworden!

De kleur steekt lekker af met mijn ogen, het lijkt wel een 'jeans -kleur'


Dit is de gebruikte oogschaduw,
mijn eerste (tot nu toe enige) Kiko oogschaduw
Toen ik klaar was heb ik het kwastje afgeveegd aan een watje
ik hoop zo te voorkomen dat de kleur blijft hangen.
 Ik wilde dit artikel redelijk kort houden, alleen om te laten zien waarom ik zo gek ben op die liner sealer. Deze kleur vind ik echt heel mooi, het is niet precies zoals de oogschaduw lijkt, dat vind ik wel gek. Toch vind ik de kleur super; het lijkt wel 'jeans' te zijn met mooie shimmers, wauw! Het kwastje is behoorlijk stevig, hierdoor zwiep je niet te snel uit en kan je een mooie strakke lijn zetten. De vloeistof in het potje is helemaal doorzichtig, zo kun je ook met lichte kleuren mooie winged eyeliner zetten <3
Ik ben heel tevreden met dit leuke product van ELF, en ik raad het ook alle meiden aan die graag eyeliner gebruiken en eens afwisseling willen! Dit product is online te koop bij ELF en kost €4

Wat vind jij van deze kleur eyeliner, zou je dat ook dragen?

1 opmerking:

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke