02 augustus, 2012

EOTD Dawn & Metallic Olive


Na mijn reviews over de ELF cream eyeshadow & cream eyeliner vond ik dat het tijd was voor een mooie look van deze twee. De producten zijn echt mooi en fijn, al heb ik nooit eerder cream eyeliner gebruikt!
Daarom vond ik het moeilijk om deze aan te brengen en is de lijn nog niet op zijn opperbest, toch een goede eerste poging, toch?


De prachtige glitters in Dawn vallen op door de flitser


Een natuurlijke ooglook.

Ik vind dit een mooie ooglook, lekker snel (met de vingers aangebracht) en de kleur van de eyeliner geeft een zacht resultaat. Het aanbrengen van de eyeliner ging nog niet vanzelf, maar dit komt vast nog; aangezien ik deze look vaker ga dragen!
Op mijn lippen draag ik een lippenbalsem met meloen geur: delicious

Wat vind jij van deze EOTD, draagbaar of teveel glitter en glans? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke