08 augustus, 2012

Laatste ELF Review v/d komende tijd; Potloodje

Voor zo'n lage prijs inclusief puntenslijper!

Tijd voor de laatste review van mijn ELF bestelling van een tijdje terug; (ik heb jullie per ongeluk doodgegooid met ELF) toch wil ik jullie dit product ook laten zien, want misschien is dit voor een paar meiden heel bruikbaar. Ik wil jullie wat vertellen over de ELF Brightening Eye Liner; in de kleur Ash. Dit potloodje heb ik gekocht met als doel te gebruiken voor mijn wenkbrauwen, alleen ziet dat er niet mooi uit bij mij en wil ik hem nu gaan gebruiken om een lijntje rondom mijn ogen mee te trekken; minder hard dan zwart en toch opvallend. Lees meer over dit goeie potloodje..!


Aan het uiteinde zie je de kleur aangegeven; een grijs bolletje.
Dit potloodje ziet er simpel uit, ach dat mag ook best voor €1; het omhulsel is wit en er staan zilveren letters in. Dit vind ik niet echt chique aangezien het lettertype niet echt 'goed uitgezocht' is, (ja dit gaat wel ver, maar ik kijk naar het totaalbeeld). Maar ik moet ook vertellen dat ze er een losse puntenslijper bij hebben gedaan en dit vind ik heel handig, het bevalt beter dan een puntenslijper ín het potlooddopje, waarbij je soms per ongeluk je punt slijpt en dan met zwarte vingers staat te kijken, omdat je het potlood in je handen had.. Dit is daarom fijner, althans dat vind ik dan hè ;)

licht & zwaar aangezet. 
 De kleur 'Ash' is een mooie grijze kleur, niet te donker en niet te licht. Gewoon, simpel grijs. Ik vind dat de kleur die eraf komt heel goed is, zeer gepigmenteerd is dit potloodje. Dat is toch het belangrijkste, en ook; hij brengt fijn aan, het is een romig potlood dat lekker zacht aan je oogleden voelt; geen droog gevoel of roodheid, ook geen prikjes. Dit potlood doet goed wat hij moet doen! 

Tijd om de puntenslijper er eens bij te pakken!
Het potloodje is er ook in andere kleuren te koop, die heb ik niet gekocht; Coffee, Black, Midnight, Gilded, Plum, Exotic Green, Teal & Electric Purple. Dit potloodje kost €1 online bij ELF, er zijn ook potloden met shimmer in zulke kleuren en er is een speciale 'ELF Widerer Pearl White', dit potloodje is om je ogen groter en frisser te laten lijken doordat het een wit, shimmery eyelinerpotlood is.

Als je toevallig een ELF bestelling plaatst, gooi dan een van de potloodjes erbij want ik betwijfel dat je daar spijt van krijgt, wat een budgettoppers joh! Maar misschien heb jij al teveel oogpotloden..?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke