06 augustus, 2012

Mijn daily musthaves

Zoals vele meiden en vrouwen, maak ik me bijna elke dag wel op, ook al is het soms heeel minimaal. Dan gebruik ik niet veel; alleen om er net een beetje meer verzorgd en netjes uit te zien. Ik vind het belangrijk om verzorgd voor de dag te komen, je hoeft er niet altijd lipstick-lipgloss-blush-highlighter-oogschaduw-eyeliner bij te zitten, maar de basis doet ook al wat!
Daarom wil ik jullie laten zien wat ik vrijwel elke dag sówieso gebruik om netjes voor de dag te komen:
Dat is de basis van mijn verschijning

 Ik begin met mijn gezicht; graag wil ik dat mijn gezicht er gezond en fris uitziet, hiervoor gebruik ik dagelijks:
- Dagcrème; een fijne dagcrème die je huid glad maakt en voedt. Dit is ook heel belangrijk voor de toekomst, je wilt je huid zo mooi mogelijk behouden toch?
- Poeder; voor een natuurlijke egale teint gebruik ik gezichtspoeder, deze is mat, maar een gezichtspoeder met shiny effect vind ik ook mooi (deze heeft de action in het assortiment).
-Als vervanger voor bovenstaanden; BB Cream van Garnier, die voor de gemengde huid bevalt me heel goed. Deze is behoorlijk dekkend en ook voedend, geen schilfertjes die zichtbaar worden maar wel een huid die er niet uitziet alsof er veel make up op zit maar van nature zo mooi lijkt!
- Een bronzer met shimmer; geeft een mooi, glowy effect. Het lijkt alsof je straalt en wat meer gebruind bent; dat willen we toch allemaal?

Ik gebruik elke dag deodorant; zo'n roller werkt het best tegen zweten en een spray is weer meer voor de geur; ik heb het liefste een roller, de geur laat ik over aan een fijn parfum.
Mascara gebruik ik ook vrijwel elke dag, behalve als ik weet dat het gaat regenen terwijl ik moet fietsen, dan laat ik het maar zitten. Mascara laat mijn ogen meer opvallen waardoor ze nog meer spreken, daar hou ik wel van. Het hoeft niet lang te duren en toch doet het veel voor je blik, je ziet er niet slaperig of moe uit, maar wat frisser. Mijn korte, bijna onzichtbare wimpers hebben wel dagelijks een likje verf nodig.
Een lipbalm gebruik ik ook dagelijks, meerdere keren per dag zelfs. Het voelt gewoon fijn om gladde lippen te hebben, en anders maak ik ze nat met mijn tong; dat is niet goed en werkt juist uitdrogend. Tijd voor een heerlijke meloen lipbalm af en toe (ik weet nu al, ik ga spijt krijgen dat ik er maar 1 heb gekocht toen)! 

Dit was het wel zo'n beetje, ik gebruik niet elke dag lipgloss of lipstick, en ook eyeliner zit er vaak niet in; haast is het probleem, waarschijnlijk omdat ik dan liever een kwartier langer in mijn bed wil liggen, maar dat snappen jullie toch wel? PS. Ik heb geen haarborstel, tandenborstel en reiniging erbij gezet, maar dat is wel duidelijk denk ik.

Wat gebruik jij elke dag op gebied van make up, of draag jij vaker geen make up?

7 opmerkingen:

  1. ooh heel leuke lipbalm :) vanwaar ? x & heel mooie blog met leuke artikeltjes !x als je wil neem ook een kijke op mijn blog en follow me als je wil x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja die komt uit Italië, van een heel goedkoop chinees winkeltje! Maar hij ruikt heerlijk <3 Ja ik ga zeker op je blog kijken :D bedankt voor het compliment trouwens!
      Liefs, Anke

      Verwijderen
    2. ooh dan zal hij hier zeker niet verkrijgbaar zijn in Belgie :( spijtig want hij is echt heel leuk en ziet er idd een goede uit ! :D & Dankje als je wil kan je me volgen ? hopelijk en laat een comment achter als je wil dit motiveert me altijd :D en das graag gedaan van het complimentje ik vind je blog echt mooi zeker eentje om nog vaker op te komen ! 1 van mijn favorieten tot nu toe :D xx

      Verwijderen
    3. Nee ik denk het niet.. Het is ook nog hartstikke merkloos ook! Ik ga je blog nog vaker bezoeken, heb gezien dat je net begonnen bent :D De mijne is ongeveer 2 maanden oud, maarja ik doe m'n best ^^ Succes met je blog & misschien tot ziens haha
      Liefs, Anke

      Verwijderen
    4. spijtig :( volgend jaar ga ik er in Italie achter zoeken haha nog 1 jaartje wachten voorme :( & amai 2 maand maar , echt super blog dan ! xx

      Verwijderen
    5. Misschien verkopen ze op ebay wel melon lipbalms, je zou kunnen kijken? Heel erg bedankt, ik doe hard mijn best :D
      Liefs

      Verwijderen
    6. goed idee ga direct eens kijken :) & das graag gedaan . als je even tijd hebt laat een reactietje bij men blog en eventueel ideetjes xxx Liefs

      Verwijderen

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke