09 augustus, 2012

Wat ik het meest geweldige vind aan Iphone

Stiekem zou ik graag een Iphone willen, ik heb een Ipod Touch en die vind ik echt heel fijn om op te surfen op internet en om muziek mee te luisteren. Misschien kan ik er een bij mijn nieuwe abonnement regelen; dat hoop ik! Maar wat nou een leuke reden is om de Iphone aan te schaffen:
HOESJES!

Oh my gosh, als je op Ebay gaat kijken hoeveel soorten & kleuren er te vinden zijn, en sommige zijn zo stoer  of schattig. Hihi ik word er helemaal happy van, eerlijk! Ook zijn er van veel merken en producten hoesjes te vinden; i say Hello Kitty & Vans hoesjes in overvloeden. Ik zou het heel leuk vinden om die dan ook aan te schaffen, aangezien je al snel op je telefoon uitgekeken raakt, het is ook nog eens goede bescherming (Iphones zijn zo breekbaar..). Dus met het motto 'om hem heel te houden' tijd om een Iphone met hoesjes te kopen.

Een aantal die ik echt leuk/mooi vind:










































Nu nog een Iphone dus.. Hihi, dat gaat niet 1, 2, 3 jammer genoeg!

Vind jij die hoesjes ook zo vet, of is dit een fase die ik doorga..?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke