04 augustus, 2012

Een perfecte combinatie van Catrice

Als je een oogschaduw duo koopt, zijn deze meestal zo gemaakt dat de kleuren goed bij elkaar passen; een lichte tint met een donkere die qua kleuren matchen. Heel soms, kom je zelf zo'n perfect duo tegen; al zit het niet in één doosje, ze horen bij elkaar!



Zelf heb ik zo'n oogschaduwduo gevonden, althans voor mij vind ik hem perfect. De ene kleur is niet goed vast te leggen, dit komt omdat de glans die erin zit een andere kleur heeft dan de oogschaduw; de kleur lijkt grijs, de glans is een mooie lichtblauwe glans. De andere kleur is niet heel speciaal, al is de naam wel heel leuk. Ondanks de niet zo speciale kleur, hoort hij wel bij de andere.



Swimming With Dolphins & Welcome To Miami Peach; 100 & 250; blauwgrijs en lichtperzik; Mijn duo.
























Samen is het een onopvallende maar wel mooie ooglook, ik vind hem heel leuk!


De toffe namen!

detailfoto van Swimming With Dolphins: beautiful.
Ik heb het idee dat 'Swimming With Dolphins' een oogschaduw is waarvan je weinig dupes van hebt, dus zal ik zuinig & voorzichtig omgaan met deze mooie oogschaduw! Zo zie je maar weer dat make up budget & beautiful kan zijn :D


Wat vind jij van deze kleur, en heb jij zelf ook een kleur (oogschaduw, lipgloss of blush) waar je niet genoeg van kunt krijgen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke