12 augustus, 2012

Een paar daagjes weg!

Hoi lieve bezoekers! Ik ga een paar daagjes naar Amsterdam, dus hopen op lekker weer zodat we lekker in het park kunnen liggen zonnen. Wat shoppen & wegdromen bij MAC counter; make up forever & Inglot natuurlijk! Genieten van internationale gerechten in buitenlandse restaurantjes: ik heb er zin in!




Ik heb het de afgelopen tijd behoorlijk druk gehad met werk, en daarom heb ik niet vooruit geschreven; wat stom! Dit vind ik heel jammer aangezien nu niet alles verder verloopt; ik zal een paar dagen geen blogposts hebben.. Het is zonde, maar ik beloof het in te halen als ik weer terug ben! Dus blijf toch terugkomen en jullie zien wel als ik er weer ben <3

Ik hoop dat jullie WingedBeauty niet vergeten en straks weer genieten van de posts als ik thuis zit te schrijven!

Liefs, Anke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke