31 juli, 2012

ELF cream eyeshadow: Dawn

Een tijdje geleden kreeg ik mijn ELF bestelling binnen; wat was ik blij en enthousiast! Alles snel geswatcht en bekeken, what a beauties. Ook viel deze mooie crème oogschaduw daaronder. Ze heet Dawn en is een prachtige, voor mij nude kleur.

De substantie in het potje is behoorlijk stevig, het is niet dat je er met je vinger in kunt, je moet het eroverheen gaan met je vinger en dan zit er een stevige crème op je vinger. Ik vind het persoonlijk fijn & handig om het met je vingers aan te brengen, maar het kan ook met een kwast.
Het potje ziet er prachtig uit, maar is wel groot; het product wat erin zit heeft maar de helft van de verpakking nodig. Toch geeft het een gevoel van luxe, en dat is natuurlijk ook fijn en voegt wat toe.


De kleur van deze oogschaduwcrème is vind ik heel mooi, er zit glans in, sparkles. Een mooie kleur die voor mij heel 'nude' staat, als je echt bleekjes bent zal hij wat warmer lijken; ook mooi! Ik ben heel tevreden met deze cream eyeshadow.

Deze cream eyeshadow is fijn om te gebruiken, blijft heel goed zitten, de kleur is prachtig & gepigmenteerd, ook ziet de verpakking er mooi en luxe uit: ook leuk om cadeau te geven. Ik heb totaal geen spijt dat ik deze Dawn heb gekocht: een makkelijke oogschaduw als ik weinig tijd heb om me op te maken, maar ook als een cream base onder andere oogschaduw is dit een topper!

De beweringen: ze zijn waar!
Misschien ga ik ook nog wat andere cream eyeshadows kopen van ELF, ze zijn zo makkelijk om 'even snel' te gebruiken! En je kunt ze ook fijn gebruiken als base, waardoor je oogschaduwkleuren intenser kan maken.

Gebruik jij weleens cream eyeshadow, of heb je liever de poeder-versies?

1 opmerking:

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke