05 juli, 2012

Beautybuy

Vandaag moest ik even de stad in, en heb een paar producten gekocht om uit te proberen:

Bij Kruidvat ingeslagen!



Een voedende crème zonder olie, ik heb deze gekocht om te gebruiken als nachtcrème. Deze kost maar €1,99, dus voor veel meiden te betalen. De crème is een lichte perzik kleur, wat schattig! De verpakking is sowieso al lief en mooi.
Deze crème is voor de vettige huid, en met dit hete weer is er niks zo fijn als een crème met foundation erin, getinte dagcrème dus. Ook is deze tegen puistjes & meeëters. Het is geen BB cream dus hij werkt niet helend, vlekjes en littekens zullen niet verminderen en de dekking zal ook niet als een foundation zijn, toch is dit echt een fijn product voor de zomer. Althans dat ga ik testen.
 Mijn eerste Elizabeth Arden 8Hours cream! Hier wordt online veel over gesproken dus kon ik niet achterblijven, toch? Ik heb hem voor maar €5 gekocht, wat heel goedkoop is. Ik heb op de site van Ici Paris gekeken, voor 50 ml betaal je €34,29 dus dan zou 30 ml €20,57 kosten.
Ik heb al aan de crème geroken en de geur is niet aantrekkelijk, maar als de werking wel goed is, is het product toch top.
Cosmetic cotton; speciaal voor make up gemaakt. Hoe geweldig is dat, als je een nachtje/weekendje weg bent kun je hiermee je oogschaduw aanbrengen & eyeliner strakker maken (misschien zelfs aanbrengen)?! Ik ga eens uittesten hoe het bevalt en laat jullie het nog horen.
























Welk product trekt jouw aandacht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke