08 juli, 2012

Etos Long Lasting Nail Polish: Bijna compleet

Hihi gisteren vertelde ik jullie over een lakje dat ik van mijn tante had gehad, vandaag kwam ik er weer en had ze er nog 5! Ze had ze van de buurvrouw gekregen, die had wel heel veel boodschappen gedaan bij de Etos. Ik mis nu alleen de lichtblauwe nog, want de witte hoef ik niet; ik heb niks met witte nagellak.. Ik was zo enthousiast dat ik meteen begon te lakken, alweer!





De lakjes verschillen niet veel van substantie, maar wel qua dekking. Sommige zijn prachtig in 2 laagjes, maar andere hebben er toch 3 nodig.
Er zijn 8 kleuren: wit, turquoise, lichtblauw, mintgroen, felroze, lila, geel en koraalrood.
De meest dekkende kleuren zijn koraalrood, lila, felroze en turquoise.
Maar mintgroen en geel hebben 3 laagjes nodig.




Hier wat swatches:


















Zelf vind ik de felroze geweldig omdat ik als meisje van 7 à 8 jaar ook zo'n felroze kleur had, en daar was ik echt verliefd op, en die lak had ik zo vaak gebruikt dat 'ie jammer genoeg opgeraakt is, en deze was niet meer te koop bij etos, nu heb ik een leuk 'herinneringslakje'.
De rode vind ik ook érg mooi, heel fris rood. De gele vind ik leuk om op mijn tenen te doen, echt weer iets anders en lekker 's zomers. De mintgroen is echt een lente kleurtje, maar ook supermooi, stiekem blijf ik er maar naar kijken.
De turquoise swatch kun je ook zien: Check hier de speciale swatch.

Hihi, ohja ik ga nog proberen de lichtblauwe in mijn bezit te krijgen! -al heb ik helemaal geen etos-boodschappen..
De lakjes zijn allemaal basic, geen shimmers of glitters maar gewoon glossy finish.
Er zijn nu veel acties van Etos waar je een gratis lakje mag kiezen (onder de €15) ; probeer er ook een paar te scoren! ;)


&Wat vind jij van de kleuren, heeft Etos goed gekozen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke