12 juli, 2012

ELF Elements quad

Ik heb op ELF een palletje besteld, dat je zelf kunt vullen met kleurtjes. Kleurtjes voor je gezicht -wangen-, lippen en ogen. Ik heb besloten alleen oogschaduws te bestellen, ik heb niet veel met lippalletjes en 4 kleuren blush + bronzer neem ik niet gauw ergens mee naartoe. 
Ik kon maar moeilijk kiezen want er zitten zulke mooie kleurtjes bij, en uiteindelijk ben ik tot een beslissing gekomen!




Ik heb de kleuren:

Sage: een mosgroene kleur met mooie lichtgouden shimmer.
Moondust: Een wat donkerder bruine kleur met een tintje brons erdoorheen, ook met shimmer.
Driftwood: een kleur tussen koper en goud in met veel shimmer.
Aubergine: een blauw-paarse kleur met paars zilveren shimmer.
Aangebracht over primer

Met flitser

Goh, alles met shimmer: daar houd ik van!
De kleuren zijn mooi en goed gepigmenteerd, ik heb ze aangebracht over een primer en ze bleven stevig zitten. Ik vind het echt een mooi palletje geworden voor als ik een weekendje weg ben, veel variëren met de kleurtjes, ze kunnen allemaal bij elkaar gedragen worden; extraatje!


De kleurtjes kosten €1 p/stuk en het palletje kost ook €1. Ik heb op internet gelezen dat ook de MAC pans erin passen, dus als jij dit palletje ervoor wilt gebruiken, kan dat.

Het palletje is makkelijk te openen, met een soort kliksysteem, geen gebroken nagels met dit palletje!
Een soort knopje om te openen, handig

Hierin ontvang je het lege palletje

Zoals je ziet, voor €5 kun je een super leuk, mooi en naar eigen smaak aangepast palletje kopen. Geen last van 'kleurtjes die je eigenlijk niet gebruikt'. Je kan er ook blush of bronzer bij doen, zodat je met 1 palletje op reis al best ver komt. Ik vind dit hartstikke leuk, op een goedkope manier je eigen palletje samenstellen, zoals bij Inglot (die kleuren tippen vast niet aan deze, maar toch een leuke vervanging).


Hoe zou jij je eigen palletje samenstellen?

2 opmerkingen:

  1. Dit is echt handig, ik wist niet dat Elf dit ook had! En leuke blog, ik volg je! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo fijn om je eigen palletje voor maar een paar euro samen te stellen. Heel erg bedankt & liefs

      Verwijderen

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke