06 juli, 2012

Natural Cover Moisturizer

Na mijn aankoopjes in het kruidvat, was het tijd om ze te proberen. En het liefst zo snel mogelijk natuurlijk! Dus vanochtend maakte ik het doosje open van de 'Essence Natural Cover Moisturizer'; een getinte dagcrème die tegen puistjes en meeëters werkt. Nou dat klinkt fijn, tijd om te testen.


Een heel druk tubetje,
waar begin ik met lezen?

Deze crème dient dus als dagcrème, en een lichte foundation in één.
Voor meiden die een dekkende foundation nodig hebben; dit is niet je ding. Hij dekt wel een klein beetje, maar niet over puistjes of vlekken. Voor mij is dit een fijne crème omdat ik alleen wat rode wangen heb, en die worden wel gemaskeerd. Ook een voordeel vind ik dat ik maar 1 laagje aan hoef te brengen, i.p.v. dagcrème & foundation.

De crème ziet er zo uit:
Een luchtige crème, makkelijk uit te smeren.
Aan het uitsmeren; een dunne crème zoals je ziet; niet erg dekkend.

Helemaal uitgesmeerd.
De crème is geen BB cream, maar wel een fijne goedkope, getinte dagcrème. Echt iets voor meiden die foundation te dekkend vinden en niet in de weer willen met meerdere lagen. Maar meiden die goede dekking nodig hebben raad ik deze crème af, en kunnen beter een goede BB cream zoeken.









Ik heb voor en na foto's gemaakt maar deze geven niet duidelijk het verschil weer:


Schone, gereinigde huid
Met Natural Cover Moisturizer














De inhoud is 50 ml en kost €2,29. De kleur die ik heb is 'lighter skin', maar ik neem aan dat er ook een 'darker skin' is. De crème is verkrijgbaar bij Kruidvat.




Gebruik jij weleens getinte dagcrème, of heb jij liever stevige dekking van een foundation?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke