31 juli, 2012

Wenkbrauwen bijwerken: niet voor mij..

Als ik een ding mooi vind, zijn het wel meiden/vrouwen die hun wenkbrauwen perfect bijgewerkt hebben. Dit probeer ik zelf ook weleens, maar het resultaat is echt lelijk!


Mijn wenkbrauwen zijn heel donker van zichzelf, ondanks dat ik blond van mezelf ben, zijn mijn wenkbrauwen alleen maar donkerder geworden (natuurlijk, ik verf ze niet!). Ik vind dit wel mooi, en ook ben ik blij met mijn wenkbrauwen. Ze zijn best vol en de vorm is mooi, best tevreden dus!


Minimaal bijgetekend
Maar af en toe, als ik van die mooie, strakke wenkbrauwen zie, denk ik 'goh dat ga ik ook even proberen'. En daar gaat het mis, want als ik een ding niet bij mijn wenkbrauwen moet doen, is het wel bijtekenen. Een bruin potlood staat niet mooi, dan wordt de kleur 'raar'. Een zwart potlood is natuurlijk hartstikke onnatuurlijk. Mijn oplossing -dat dacht ik- een grijs potlood! 

Nou, ik dus een grijs potlood besteld, hèhè, dit moest het zijn.. Uhm, you wish, niet dus! Ik bracht het aan, en alweer, zag het er niet uit. Misschien omdat mijn wenkbrauwen best dik zijn, misschien omdat de kleur zo verschillend is met de rest van mijn gezicht.


Ik denk dat ik het potloodje maar gebruik als oogpotlood en het opgeef op het gebied van wenkbrauwen bijtekenen, laat ik maar blij zijn dat je ze zo ook ziet. Want potlood op mijn wenkbrauwen, het is een ramp!


Verbaasd door mijn eigen wenkbrauwen!
Misschien zou het wel kunnen, als ik het begin van mijn wenkbrauwen smaller maak, maar dit wil ik eigenlijk niet doen; stel dat het mislukt. Ook vind ik mijn wenkbrauwen (ongetekend) goed bij me passen, dus ik laat ze lekker zoals ze zijn en hou ze netjes bij met een pincet.

Hoe staat het met jouw wenkbrauwen, teken je ze bij of vind je dat niet nodig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke