11 juli, 2012

Mijn ELFjes zijn binnen!

Hèhè, eindelijk zijn ze er dan: mijn ELF make upjes! Ik heb er best lang op gewacht, eerst had ik ze binnen 3 dagen binnen, nu heeft het wel 5 dagen geduurd..  Desondanks ben ik natuurlijk hartstikke enthousiast en kan ik niet wachten om overal mooie ooglooks mee te maken!

Hier een kleine 'unboxed'



In het palletje zitten 4 prachtige oogschaduwkleurtjes, en ik ben heel tevreden over mijn aankopen! Ook heb ik al wat getest en bekeken, het potlood kan ik gaan gebruiken voor mijn wenkbrauwen (juiste kleur), zoals gepland. De kleurtjes zijn wel een beetje anders uitgevallen dan op de site van ELF, maar dat was geen verrassing!

Ik ga over alle producten nog wel een stukje schrijven, en als er nog verzoekjes zijn i.v.m. deze producten, let me know <3


Ben jij ook zo into oogmake up, of heb je er niet zoveel mee?

1 opmerking:

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke