09 juli, 2012

Lush Lip Tint: Double Choc

De heerlijke geur van chocola, als je je ogen dichtdoet zie je al zo'n milka-koe voor je staan.. * Droom droom*
En stiekem ruik je ook een beetje noten; de perfecte hazelnoot-melk reep! Dat is deze Lip Tint van Lush; een kleurtje en verzorging in één.


Ik hou van verzorgende producten, producten die een 2e doel hebben. Dat geldt ook voor deze lip tint, ik denk dat hij vooral is gemaakt om te verzorgen, mijn visie t.o.v. Lush. Maar daarbij krijg je ook een speciale, chocolade-achtige kleur op je lippen. Heel speciaal voor mij, want ik draag nooit bruine tinten op mijn lippen, meestal roze! Daarom was ik ook enthousiast om deze Lip Tint te proberen. 




De ingrediënten zijn al interessant op zich: Kokosnoot olie; Cacao boter, Shea boter; Hazelnoot olie; Vanille en Pure Chocolade.. Verzorgend! Dat willen we wel op onze lippen smeren, want er is niks zo erg als een lipstick of lipgloss waar je velletjes van krijgt. Daar heb ik met deze Double Choc geen last van, als het eenmaal op je lippen zit smelt het een beetje en voelen je lippen lekker zacht aan.









De substantie is in het tinnetje best hard, dat is wel goed; dan heb je niet snel teveel waardoor je niet onnodig smeert, maar juist zuinig gebruikt & er langer mee kan doen. De inhoud van dit blikje lijkt me niet veel 10 ml, het is echt een mini blikje, maar misschien kan je er toch lang mee doen. Ik vind dat wel belangrijk aangezien het kleine blikje €9,25 kost! Dat is best wat geld voor een lipkleurtje, maar als het een goede is, is het wel tof toch?
Met flitser gemaakt, ziet dat er niet yummy uit?!
Toch heb ik niet de neiging het eraf te likken, het voelt als een stevige substantie die in je lippen trekt, maar het is niet als boter of zacht. Het blijft redelijk 'stevig' en zo kan het goed zijn werk doen! De geur vind ik wel heel lekker. Ik hou van chocolade en dit is dan toch wel mijn gezonde chocola, niet eten maar eraan ruiken!

Twijfels of de kleur me wel of niet staat..

Deze neem ik mee op vakantie als ik er wat meer opgedoft uit wil zien en ook verzorgde lippen wil: Hmmm..
Gebruik jij weleens Lush producten, en wat zijn jouw favorieten?

1 opmerking:

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke