02 juli, 2012

Rituals Awareness dagcrème

Een fijne dagcreme is belangrijk voor je huid & zijn toestand. Dagelijks komt er vanalles op je huid af, het weer, uitlaatgassen etc. Daarom is het fijn om een goede dagcrème te hebben. 
Er zijn mensen die niet graag een dagcrème gebruiken, dit is vaak omdat ze niet goed weten wat hun huid nodig heeft. Advies vragen is dan een goede optie, zodat je het juiste voor je huid gebruikt. 

Zelf heb ik een redelijk 'simpele' huid, niet vettig, niet droog, weinig tot geen puistjes. Dus er vallen al veel crèmes af, geen dikke romige crèmes en ook geen matterende gels.
Toen ik langs de Rituals was gegaan heb ik verteld dat ik een goede dagcrème wou, maar niet wist welke ik nodig had. Ik kreeg het advies 'Awareness normal/mixed' mee te nemen, deze pastte het beste bij mijn huid.


Deze crème bevalt heel goed in de zomer, het is een fijne gel, waardoor je geen vettig laagje op je gezicht hebt. Je hebt maar weinig nodig waardoor je lang met de pot kunt doen, er zit 50 ml. in. De crème trekt snel in dus kun je gauw verder met je make-up. 



De pot ziet er mooi en strak uit, het geeft wel een 'luxe' gevoel. Dit vind ik ook wel horen, aangezien deze crème €25,90 kost. Dat is veel geld, maar een fijne dagcrème is mij dat wel waard, al snap ik dat anderen hier anders over denken. 

De geur is heel lekker, fris en schoon. Dat bevalt me wel!

Zoals je ziet, 'normal to combination skin', wat inhoudt dat hij voor de normale tot gemengde huid is, deze creme maakt je huid dus niet vetter maar voedt wel.




Welke dagcrème gebruik jij, en heb jij veel geld over voor een goed product?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke