31 juli, 2012

Terug uit Italië!

Lieve bezoekers, ik ben er weer!
Ik heb genoten van een heerlijke vakantie in Italië, het was er gruwelijk warm (wel 34 graden!) en daar gingen we voor. Ik lag aan het gardameer, en op de camping was ook een fijn zwembad met ligbedden. 
Op vakantie had ik niet altijd zin om me op te maken, dus bleef het dan bij wat waterproof mascara en lipgloss. Ik heb er wel veel geshopt; kleding, tassen & make upjes, op de een of andere manier koop ik veel op vakantie.
Jullie zullen er veel van zien en ik schrijf misschien ook nog een mini-column, als jullie dit leuk vinden?


Ik vind het heel jammer dat ik niet vooruit heb kunnen schrijven voor WingedBeauty, maar ik had de site nog maar kort, en heb er dus geen tijd voor gehad.
Ik hoop dat ik het goed kan maken met veel nieuwe, leuke en mooie posts over mijn nieuwe aankoopjes (hoor ik daar iemand juichen voor Kiko?!). Ook ga ik de producten uit mijn elf bestelling nog laten zien natuurlijk, zo ver was ik nog niet gekomen voor m'n vakantie.


Het mooie gardameer bij zonsondergang
Liefs,
WingedBeauty!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke