04 juli, 2012

Tijd voor jouw nagels!

Nagels lakken, vijlen, dingen open proberen te krijgen, nagels afgebroken, afwassen of poetsen.. Allemaal dingen die negatief effect hebben op je nagels. Door deze acties worden je nagels slapper, ze verliezen hun stevigheid en zijn niet meer zo sterk. Het ligt ook aan je voeding & genen hoe je nagels zijn, breken ze snel, bladderen ze soms af aan de randjes?

Eindelijk gezonde, sterke nagels!

Toch is er wel wat aan te doen, elk nagel/make up-merk houdt zich er wel mee bezig: nagelverharders!
Zelf had ik ook zo'n nagelverharder nodig, want mijn nagels braken vaak af, waarschijnlijk omdat ik heel vaak nagellak draag. Als ze dan wat langer werden, kwam een bovenste 'laag' eraf, waardoor de nagel niet zo sterk meer was, en brak het mooie witte randje af!

Een vriendin van me, had in een paar weken supermooie, lange stevige nagels gekregen. Ik vroeg haar hoe dit wonder gebeurde en ze vertelde dat het dankzij de Etos nagelverharder kwam. 
Dus ik zo snel ik thuis kwam, op naar de Etos; voor €3,30 ongeveer kocht ik de 'Etos nagelverharder extra sterk', net zoals die vriendin.
Snel het papier gelezen dat erbij kwam, maar nog geen idee hoe je het nou eigenlijk moest gebruiken, elke dag? elke week? laagjes? Op internet gezocht en de conclusie was:



Je hebt nodig: een goede nagelverharder, nagellakremover & watjes!
- 1e dag: 1 laagje aanbrengen
- 2e dag; 2e laagje aanbrengen
- 3e dag; lak erafhalen & weer 1 laagje aanbrengen
- 4e dag; 2e laagje aanbrengen
- 5e dag; weer verder zoals 3e dag.

Dit moet je 2 tot 3 weken doen, en dan zijn als het goed is, jouw nagels lang & sterk!
Hierna kun je de lak als basecoat gebruiken, of af en toe erop doen en een paar dagen laten zitten. Gebruik de verharder niet teveel & te vaak want dan zullen je nagels juist te broos worden.




Heb jij sterke nagels, of is het tijd om nagelverharder in huis halen?

2 opmerkingen:

  1. ik ren morgen naar de etos, hihi. ben benieuwd if het bij mij ook goed werkt. leuke blog trouwens!
    liefs Claire



    cantchoose.weblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Het is echt topspul dus het werkt vast :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke