06 juli, 2012

Elizabeth Arden 8Hours cream

Dat is een mond vol.. Toen ik er in het Kruidvat naar vroeg keek de caissière me aan alsof ik naar iets buitenaards vroeg, goh. Maar ik heb hem helemaal zelf gevonden, gelukkig! Deze crème is een klein wondertje! En tijdelijk voor maar €5 bij het Kruidvat -niet overal ben ik bang-

Lief, klein tubetje van 30 ml
makkelijk mee te nemen!

Ik was erg benieuwd naar deze crème omdat ik er heel veel over las, het is een 'wonder, perfectie'. Dat was dus mijn stok achter de deur om hem te kopen, ik wou weten wat er zo geweldig aan was. Nou ik had 'm dus enthousiast gekocht en thuis even bekeken.

Mijn eerste indruk: Een stevige crème, echt niet dun of 'fijn smeerbaar'. De kleur is wel aantrekkelijk, in tegenstelling tot de zware geur.


Voor ik ging werken heb ik op de harde droge plekken onder mijn voet wat aangebracht, en nu zijn die plekken al een stuk zachter. Dus ik vind de crème nu al perfect, want wie wil er nu geen mooie zachte voeten?! Echt al een toppertje, hihi.




Deze crème is te gebruiken op elk droog plekje waar je last van hebt, het is lekker voedend en maakt soepel. Mensen gebruiken dit ook als een soort lippenbalsem, hij is er ook in stickvorm dacht ik. Ik heb hem even op mijn lippen gedaan; het eerste wat ik denk is 'waar maak ik m'n vinger mee schoon?', dit is niet iets dat je in je handen laat trekken na het aanbrengen. Het blijft dan vettig; daar is de crème voor bedoeld. Maar hij maakt mijn lippen lekker zacht, de geur trekt langzaam weg en dan heb je fijne, gevoede lippen! 
Een nadeel is de geur; echt niet mijn ding. De geur is erg zwaar en kruidig, waardoor hij heel natuurlijk lijkt. Ik vind de geur een beetje hinderlijk, maar joh, je moet iets overhebben voor een zachte huid! 


Ik heb nu al de neiging om nog wat tubetjes in te slaan... Oops
En het andere nadeel is natuurlijk die grove prijs! Erg duur maar als je het nodig hebt: zeker de moeite waard.

Uitgesmeerd, het ziet er wat vettig uit.
Voedend dus


Erg dikke crème!
Smeren..




Elizabeth Arden 8Hours cream is in verschillende versies en vormen te koop, dus je kan kiezen wat het beste bij jou past!
Als je in het Kruidvat, vraag er even naar of zoek de winkel nog eens rond, want voor €5 is het zeker zijn geld waard.

Heb jij al eens de Elizabeth Arden 8Hours cream gebruikt, wat is jouw ervaring ermee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke