10 juli, 2012

Topper van de dag; NYC Big Bold

Mascara gebruiken de meeste meiden veel, meiden die geen zin hebben om lang te tutten doen gauw wat mascara op. Meiden die de meest ingewikkelde eyelooks maken doen ook mascara op om het af te maken. Conclusie: mascara is belangrijk! 
Daarom wil ik graag een fijne, snelle mascara hebben, waarbij ik niet heel lang hoef te wachten tot 'ie droog is en die mijn onzichtbare wimpers volume en lengte geeft. Ik heb deze mascara voor mij gevonden: NYC Big Bold! Echt een toppertje.


Ik heb niet vaak last van mascara die uitloopt; mijn moeder bijvoorbeeld wel. Dus daar kan ik geen uitspraken over doen. Maar ik heb korte en weinig wimpers, ze zijn helemaal niet opvallend en dat wil ik wel, dat los ik dus op met Big Bold. Hij verlengt mijn wimpers en maakt ze ook een stukje dikker. De mascara is mooi zwart, niet grijzig. Ook ben ik snel klaar met mijn mascara, ik hoef het niet langzaam op te bouwen, het is in een paar laagjes gewoon heel mooi. Resultaat:



Mijn mascara is al even oud & veel gebruikt, dus ziet er niet meer zo top uit, oops! Toch wil ik jullie een foto laten zien zodat je weet welke mascara je de volgende keer het beste kunt proberen, hihi ;)


De tekst is al van de huls gesleten, ach dat kan gebeuren
De mascara klontert niet, blijft goed zitten en is makkelijk eraf te halen, ook droogt hij snel op en is niet duur voor zo'n goede mascara. Hij kost namelijk €3,99; de meeste goede mascara's kosten zo'n €10 meer!

Dus als jouw mascara op is, en je wil iets nieuws proberen, probeer de Big Bold en wordt ook verliefd op die grote borstel met fijne mascara!

Welke mascara gebruik jij het liefst, is die ook zo budgetproof?

1 opmerking:

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke