09 juli, 2012

Mini update: Etos lakjes

Hihi, ja ik kon het echt niet laten er niks over te schrijven.. Ik heb 'mijn collectie' compleet! Yeahh 
Nu ik ook het lichtblauwe lakje heb ben ik klaar met sparen, want de witte trekt me totaal niet. Ik vind de lichtblauwe de mooiste van alle lakjes van de actie, dus ben ik blij die nu ook te hebben. Foto's? Ja tuurlijk!


Mijn schattige, kleine Etosjes

Jaja, met 'swatch', ik wilde niet mijn nagellak  van gisteren eraf halen; dus maar zo.
Deze nagellakjes zijn mooi, fijn, dekkend en super schattig. Ik zou zeggen; spaar erop los.
De lichtblauwe is echt wel mijn favoriet, denk ik!

Als ik op vakantie ga (al bijna!), doe ik denk ik de lichtblauwe of roze op mijn tenen en de rode op mijn vingers, en dan neem ik de rode mee om bij te werken af en toe: toch handig, zo'n klein lakje.


Heb jij al lakjes van de Etos-actie gespaard, vind jij ze ook zo leuk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke