11 juli, 2012

Een superaanbieding!

Toen ik in de actieblaadjes zat te kijken, zag ik deze aanbieding: Bij Kijkshop Philips headphones 1+1 gratis als je een zwarte kocht! Voor maar €15

Dus vandaag ga ik even langs Kijkshop om te kijken of ze de oortjes nog hebben want ik luister echt veel muziek, waardoor oortjes vaak kapot gaan (door het overal mee naartoe nemen). Dus een voorraadje is niet verkeerd, nu heb ik wel oortjes die het nog doen; maar voor hoelang?
Ook zijn oortjes vaak duur als je kijkt hoelang je ermee doet, soms kan ik een paar al weggooien naar een paar maanden, dat is eigenlijk wel heel erg.. Toch verschilt het wel per 'soort', want sommigen zijn zo kapot en anderen doe je bijna een jaar mee!

Los van het feit dat dit niks met beauty heeft te maken, wilde ik jullie even laten weten van deze aanbieding, want ik vind deze oortjes zelf heel fijn. De actie geldt tot en met 22 juli.

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke