08 juli, 2012

Etos "Turquoise" met Circus Confetti & Night in Vegas

Gisteren kwam ik bij mijn tante en zij had een lief cadeautje voor mij: een nagellakje! Ze weet hoe gek ik ben op make up, beauty & alles daaromheen, dus had ze dit leuke kleurtje voor mij uitgekozen. Bij de Etos krijg je bij €15 aan boodschappen een gratis lakje.
Een mooie, naamloze kleur!

Met nadruk op -JE, want het is echt een mini potje; ik denk dat er rond de 4 ml inzit. Op de verpakking staat geen naam; dus ik noem hem maar Turquoise. Ik had geen goede verwachtingen van een gratis nagellakje; Hoe zou de kwaliteit zijn? Zou je er werkelijk iets mee kunnen?



JA & JA zijn de correcte antwoorden: dit lakje is fijn en mooi én goed! Ik heb eerst een basecoat aangebracht en hierna 2 laagjes van Turquoise. 
Ik was nog niet helemaal tevreden, met dit gekke kleurtje kon ik nog wel iets gekkers doen toch? Ik heb even gezocht tussen mijn nagellakjes en heb twee leuke topcoats tevoorschijn getoverd. De lakjes zijn van Essence en zijn van de 'nail art special effect! topper'-lijn, al denk ik dat nail art & deze topcoats iets teveel van het goede zijn. 


Circus Confetti 02 is een leuke topcoat met grote en kleine glitters. Het aanbrengen gaat wat moeilijk en aangezien ik veel glitters wou, heb ik 2 laagjes gelakt. Met een feestelijk en gezellig effect.
 




Night in Vegas 08 is een geweldige, mooie topcoat met flakies. I love flakies! Tijdens het aanbrengen moet je per nagels gewoon een aantal keer achter elkaar lakken, zodat er genoeg flakies op komen te zitten; je hoeft niet tussentijds te laten drogen. Deze NOTD -nails of the day- deden me denken aan een aquarium, een 's zomers zwembad.. *Droomt verder*






Als basecoat heb ik mijn Etos extra sterk nagelverharder gebruikt, zodat ik over een paar dagen niet met blauwe vingers rondloop!

Deze NOTD -nails of the day- is goed gelukt naar mijn mening, behalve dat ik met 2 verschillend gelakte handen rondloop! Ach dat ziet geen mens, hihi ;) Deze NOTD is erg goedkoop om na te maken, en de topcoats kun je bij zó veel kleurtjes gebruiken. Op zwart zijn deze topcoats ook heel speciaal, maar het is zomer dus ik wil felle kleurtjes.

Wat vind jij van de gratis nagellakjes van de Etos, en gebruik jij weleens speciale topcoats over je 'basic'-lakje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke