02 juli, 2012

EyesLipsFace!

Online Make-up bestellen.. dat klinkt niet logisch aangezien je niet weet hoe een product eruit ziet en de kwaliteit komt niet altijd goed over. Toch wordt het heel veel gedaan, vooral in de VS is dit normaal.
Op youtube staan veel filmpjes over (jonge & oudere) meiden die laten zien wat ze besteld hebben & hoe de producten zijn.


Ik spreek over de website EyesLipsFace; www.eyeslipsface.nl, www.eyeslipsface.co.uk, www.eyeslipsface.com, afgekort ELF, is een site met veel make up, voor een lage prijs.
Ze hebben 3 lijnen: de Essentials, Studio & Minerals. 
Essential make-up is verkrijgbaar voor €1 of €2,50.
Studio make-up is verkrijgbaar voor €4 en hoger.
Minerals make-up is verkrijgbaar voor €4 en hoger.

Door de lage prijzen is het erg aantrekkelijk om te bestellen, maar meestal bestel je niet maar 1 product, aangezien de verzendkosten €6,95 is! Dit is redelijk hoog maar het moet ook uit het buitenland komen.


Persoonlijk vind ik EyesLipsFace erg leuke make-up hebben, de kwaliteit verschilt per product en daarom is het verstandig om van tevoren op google op te zoeken welke producten als 'minder' worden ervaren. Er zijn veel swatches (foto's van kleuren, textuur etc) te vinden.
Ik heb verschillende kwasten van EyesLipsFace en ook lipgloss, lipsticks, oogschaduw & een wimperkruller. Ik merk dat de verpakkingen kwalitatief niet zo goed zijn, maar toch zitten er superfijne producten tussen.



Ik raad iedereen aan die into make up is, een bestelling te plaatsen!
De betaling is erg makkelijk via Ideal en de producten zijn snel binnen, ook de klantenservice is via de mail erg vriendelijk.

Mijn ELFjes:
De 'gehele' collectie
Oogschaduws
Lipsticks, Zit Zapper, Concealer, vanalles!









Kwasten! voor maar €12


Ben jij benieuwd naar ELF of heb je er al eens besteld?

1 opmerking:

  1. Nog nooit iets besteld, maar vind het een leuke webwinkel! :)
    X leila in wonderland

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke