05 juli, 2012

Wat doet blush..?

Veel jonge meiden gebruiken vaak geen blush, ze vinden het niet nodig en willen juist een zo egaal mogelijk gezicht. Als je wat ouder wordt zie je een keer een mooie kleur blush, je krijgt er een van iemand, hoe dan ook; je probeert een keer blush. Veel meiden zien dan pas hoe mooi het kan staan.
Ik gebruikte eerst écht geen blush, ik had ook zo'n egaal gezicht. Als ik nu de foto terugzie van 3e klas, oei niet mooi. Als je dekkende foundation draagt en dus een egaal gezicht hebt, heb je weinig diepte en zie je er minder 'levendig' uit.



Liever gebruik je blush, dan heb je 'n fleuriger gezicht, met kleur en je ziet er meteen gezonder uit. Let op dat je niet teveel erop doet en kijk goed waar je het aanbrengt. Kijk op foto's rond en kom erachter hoe jij blush het mooiste vindt.

Ik heb foto's gemaakt van mijn gezicht zonder & met blush:

Niet echt shiny hè

Zo zie ik er een stuk gezonder uit!
Zoals je ziet doet een beetje blush wel veel voor mijn gezicht, maar sommige meiden hebben al een mooi egaal gezicht met lichtroze wangen, dan heb je het misschien helemaal niet nodig!
Ik gebruik in de zomer liever bronzer dan blush, bijvoorbeeld Sun Club van Essence!

Gebruik jij blush of bronzer voor een healthy look?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke