04 juli, 2012

ELF bestelling geplaatst!

Hihi, ik kon het weer eens niet laten.. Ik heb mijn winkelmandje weer vol gegooid op ELF! Er was sale & ik had een kortingscode voor alle oogproducten -20% (vandaag & morgen, dus bestel snel met 'soldesyeux' wat betekent; uitverkoop ogen).  Ik heb alleen producten voor de ogen besteld, de rest komt later weer! 

Dit is de lijst van producten:
Navulproducten voor de ogen Aubergine
Crème oogschaduw Dawn
Poederdoos op maat Compact
Navulproducten voor de ogen Driftwood
Navulproducten voor de ogen Moondust
Eyeliner voor een heldere blik Ash
Navulproducten voor de ogen Sage
Oogschaduwkwast "C" Oogschaduwkwast "C"
Primer voor de ogen & eyelinersealer Primer voor de ogen & eyelinersealer
Smudge Brush Smudge Brush
Crème eyeliner Metallic Olive
Single oogschaduw Sea Blue
Ik heb dus een 'ELF Elements' besteld; zo kan je je eigen quad samenstellen. Ik heb er alleen oogschaduws voor gekocht, echt geweldige kleuren!
Ook wou ik allang de Metallic Olive eyeliner en die was nu €2,80 i.p.v. €4!

Hier wat shots van mijn bestelling:
C-brush van de Studio lijn (altijd zwarte kwasten)
Een oogpotlood die ik wil gebruiken voor mijn wenkbrauwen
Ik hoop dat de kleur grijs goed uitvalt.
Olive eyeliner, mijn must-buy 
Ene kant is primer & andere om oogschaduw als eyeliner te  gebruiken, inventief!
Deze prachtige zeeblauwe kleur heet dan ook;  Sea Blue <3
Een mooie nude kleur, voor als ik snel wat oogschaduw op wil doen.
Ik heb in totaal €26 betaald voor 12 producten, waarvan 5 uit de studio lijn, die normaliter €4 p/st. zijn!
Ik kan nu al niet meer wachten & hoop dat ze weer zo snel zijn met bezorgen! Ik hou jullie op de hoogte


Wat vind jij van deze bestelling, zou je dit graag op je deurmat krijgen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke