04 juli, 2012

Deo roller / spray ?

Deodorant is een product wat ik dagelijks gebruik, en bijna iedereen in mijn omgeving. Het is niet echt een beauty-item, maar zonder deo op(ik kort het maar even af, lekker makkelijk) voel ik me niet op mijn gemak.. Deo is belangrijk!
Lekkere opvallende geuren!
Eerst gebruikte ik veel verschillende sprays, gewoon in zo'n spuitbus. Ik vond de geuren heerlijk! Sommige zoet, sommige zwaar, sommige fris; er zit altijd wel iets tussen wat je aanspreekt.

Maar die spuitbussen hebben dus altijd zo'n sterke geur, die best aanwezig kan zijn. Dit vind ik niet altijd optimaal, aangezien ik ook parfums draag. En ik wil naar mijn parfum ruiken, niet naar een deo! Er zijn wel een paar merken met wat minder opvallende geuren, zoals bijvoorbeeld dove. Deze geur is niet erg aanwezig ondanks dat het een spray deo is.



Een nadeel aan spray deo vind ik; het houdt zweetplekken niet zo goed tegen. Als ik naar school fietste, een half uur, dan kwam ik op school aan met zweetplekken onder mijn oksels. Ik spoot veel deo op, 'anti-transpirant', maar dat werkte niet.


Later heb ik een x een deo roller gekocht; van Fa. Deze heb ik een keer opgesmeerd, en sindsdien gebruik ik niet veel sprays meer! Deze rollers zorgen er namelijk voor dat je deodorant er goed & dikker op zit, waardoor je niet snel last meer zult hebben van zweetplekken (behalve bij intensief sporten natuurlijk!) en ook ruik je gewoon naar jouw parfum in plaats van deo. Bij de spray deo zit het product er veel dunner op dan bij een roller, dus houdt het zweet beter tegen.

Dove spray zonder gas; heerlijk! Mini voor als ik van huis ben
& sprays ter verfrissing gedurende de dag.
Uiteindelijk is het geheel aan jou, en misschien heb jij niet gauw last van zweetplekken? Of misschien hou je wel van de deo geurtjes en is parfum te duur, dan neem je beter een spuitbus deo.
Maar ik raad de meiden die door hun deo spray heen zweten aan, koop eens een roller en merk het verschil.



Welke deodorant vind jij het fijnst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke