05 juli, 2012

Haastige, gelukte ooglook


Gisteren had ik niet veel trek om mezelf op te maken, tsja die dagen heb je! Maar ik wou ook niet zonder make up rondlopen dus dacht ik; felle ogen, dan zit de rest wel goed.



Dus ik viste een mini-palletje van ELF uit de hoek en een ELF kwast en bracht snel wat oogschaduw aan. Een veegje mascara & dat was 'ie! (De highlighter zit echt afschuwelijk, vergeef me dat..)

Weinig nodig gehad, hihi
Zie je die mooie glitters/shimmers?
Dit schattige palletje heet 'Nymph Dreams', echt geweldige namen
die perfect bij de kleurtjes passen



Dit palletje kostte €1, inclusief spiegeltje & flut applicator!

Ik heb dus de turquoise, bruine & 'gele' kleuren gebruikt, de gele als highlighter die eigenlijk niet goed zit. Ik heb de kleuren niet perfect geblend (vervaagd), maar dat vind ik niet hinderend bij deze look. Wat een fijn palletje, makkelijk mee te nemen als je op vakantie gaat! Je kan er ook een neutrale look mee maken, als je de lichtgele kleur gebruikt met de bruine of grijze.

Ik raad die kleintjes van ELF wel aan, mooie kleuren & makkelijk mee te nemen.

Wat vind jij van deze kleuren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het hartstikke leuk om te weten wat jij ervan vindt, dus laat een berichtje achter!
& Hou de site in de gaten voor nieuwe posts

Liefs, Anke